Черкащина має талант. Майстер зі Сміли власноруч створює електрогітари. Олександр Богуславський – залізничник за фахом та художник і музикант за покликом серця. Свій перший музичний інструмент він зробив у дев’ятому класі. Після вдалого експерименту вдосконалював свою майстерність і врешті хобі стало справою життя і почало приносити прибуток. Хто і чому замовляє рукотворні електрогітари у смілянського майстра – знає Ірина Гришко.
Серед клієнтів Олександра поки що немає знаменитостей, лише справжні музиканти, закохані у звучання інструменту з великими можливостями. Електрогітара використовується практично в усіх музичних стилях через якість звуку. Саме за ним, а не за формою чи фірмою-виробником, сьогодні женуться гітаристи-віртуози. Адже насправді звучить не сам інструмент, а дерево, з якого він зроблений.
Олександр Богуславський, гітарний майстер: «Сейчас все фирмы применяют дерево, сушеное в сушарках. Я делаю со старого дерева, хотя это очень проблематично. Відтак, аби змайструвати справжній шедевр, Олександр Богуславський по всіх усюдах вишукує цінний матеріал: червоне, чорне дерево, клен, ясен, вільху, сосну. Головне – аби деревина була старою.
Олександр Богуславський, гітарний майстер: «Мне даже из Москвы передали кусок черного дерева, которое завезли еще до Второй мировой войны».
Хоч у кожної породи дерева власні музичні характеристики, з одного і
того ж матеріалу інструменти все одно вийдуть різними за звучанням. Адже звук залежить від багатьох чинників, навіть від того, якими гвинтами скріплений виріб. Гітари як люди, –каже майстер, – неповторні.
Олександр Богуславський, гітарний майстер: «У меня есть дымчатый орех, из него я сделал два грифа. Эти инструменты имеют разный тон звучания».
Ось на цій електрогітарі замовник гратиме блюз і рок, тож звук хоче мати подовжений і водночас жорсткий, і яскравий. Для цього майстер використав старе червоне дерево, до якого додав дванадцятиміліметрову накладку з ясеня.
Олександр не лише майструє гітари за зразком світових моделей, а й вдихає нове життя в старі інструменти.
Федір Яненко, учитель музики: «Типичный инструмент японского производства был. После работы Александра Михайловича он стал совсем по-другому звучать».
Завдяки майстру ця гітара набула бажаної схожості на інструменти з арсеналу Володимира Кузьміна. Через руки викладача музичної школи Федора Яненка пройшло чимало гітар, утім інструменти, зроблені земляком, для нього найкращі. Тому що в кожен з них гітарних справ майстер Олександр Богуславський вкладає усю свою душу.