У Черкасах відбулося свято моди. Відомі дизайнери Віктор Антоненко, Ольга Ревуцька та Віктор Черкаський презентували свої колекції. На одному подіумі моделі демонстрували вишуканість хутряних виробів, строгість ділових костюмів, романтизм і легкість суконь. Осінній показ колекцій для черкаських модниць влаштувала місцева хутрова фабрика. Нещодавно підприємство відсвяткувало 25-річчя з дня свого заснування. Про всі модні тенденції та подробиці святкування – в сюжеті наших кореспондентів.
Для черкаських модниць цей показ став справжнім святом. На нього чекали. Черкащанки скучили за сезонами мод. Не менше готувалися й самі ювіляри. Нову колекцію розробляли для найвибагливіших шанувальниць хутряних виробів.
Віктор Антоненко, власник хутрової фабрики «АНТ», дизайнер: «Ми готувалися 25 років до цього ювілею. Усі ці роки готувалися. До цього ювілею працювали натхненно, удосконалювалися, щоби зробить черкащанам подарунок».
Колекція «Срібне манто» складається із понад 60 моделей. Дизайнери фабрики представили шуби, накидки, жилети. Нова колекція, зізнаються самі митці-модельєри, це вишуканість 40-их, естетика 60-их і сміливість 70-их.
У колекції представлені моделі різних кольорів. Але основний акцент дизайнери роблять на класичне поєднання чорного та білого. У цьому сезоні популярними будуть моделі у стилі «кімоно». Але залишаються модними вироби у формі трапеції.
Хутровики виховують свого споживача. Диктують стиль, естетику, але водночас прислухаються до модниць.
Юрій Борисов, заступник голови Спілки дизайнерів України: «Виховує замовників. Треба не тільки шити шуби дизайнеру, а й виховувати смак у споживачів. Ті покази, які проводить «АНТ», – це виховання смаку».
Відомі дизайнери Ольга Ревуцька та Віктор Черкаський подарували ювіляру свої колекції. День народження перетворився на своєрідні сезони моди в Черкасах. Віктор Черкаський представив колекцію «Емансипе» для ділових жінок.
Віктор Черкаський, дизайнер: «Зараз світом правлять жінки, вони утримують чоловіків, ведуть бізнес. Їм не дуже комфортно у спідницях із шифону. Тому, можливо, хтось щось собі і знайде».
Дизайнери дарували глядачам не лише настрій та емоції. Хутрова фабрика розіграла одну із шубок для своїх шанувальниць. У свій день народження підприємство дарувало радість клієнтам, колегам і партнерам.