День енергетика

0

Тепло та вода в домівках, робота побутової техніки, світло на вулицях. Усі ці блага цивілізації забезпечує енергетична галузь. Сьогодні професійне свято її працівників. Відзначає його і майже чотирьохтисячний колектив одного з найпотужніших підприємств регіону ВАТ «Черкасиобленерго». Крім традиційних урочистостей із подарунками та відзнаками, свято ознаменувалося відкриттям інформаційно-консультаційного центру. Які ще здобутки в черкаських енергетиків, знає Ірина Гришко.

Вони працюють за будь-якої погоди та в будь-який час доби. Працівники ВАТ «Черкасиобленерго» завжди на варті комфорту та безпеки черкащан. Відтоді, як 1913 року в місті звели дизельну електростанцію, а згодом побудували ГЕС на річках.
Григорій Ідес, слюсар із ремонту автомобілів: «Без світла все б зупинилося. Це ж як сонце!».
Григорій Ідес у галузі енергетики працює більш як півстоліття. Сьогодні чоловік разом із колегами прийшов на урочистості з нагоди професійного свята. 22 грудня, в день ухвалення відомого плану ГОЕЛРО, енергетики святкують із 2001 року. Цього дня найщиріші побажання від керівника.
Юрій Власенко, голова правління ВАТ «Черкасиобленерго»: «Від усього серця зичу вам усього найкращого, щоб наша спільна робота приносила впевненість у наступному дні».
Вітав працівників підприємства і заступник губернатора. Він наголосив на важливості розвитку галузі.

Віталій Рябцев, перший заступник голови Черкаської ОДА: «Одним із головних національних проектів – розвиток енергетичної галузі. У нас на Черкащині розроблена обласна програма, яка передбачає освітлення вулиць містечок та сіл».
Після привітань – традиційні відзнаки. Від підприємства, обласної ради та адміністрації. Почесні грамоти та нагрудні знаки «Почесний енергетик України» вручили найсумліннішим працівникам. Серед нагороджених і очільник Канівського РЕМу.
Микола Борзяк, директор Канівського РЕМу: «Ми не допустили аварійного відключення світла на тривалий час, щороку зменшуємо технологічні втрати енергії».
До Дня енергетика приурочили й відкриття інформаційно-консультаційного центру. Підрозділ створили 2 роки тому. Втім сьогодні він має окреме приміщення та вільний доступ споживачів до його послуг.
Юрій Власенко, голова правління ВАТ «Черкасиобленерго»: «Такі центри створені в усіх областях, але вони не повинні розташовуватися на території підприємства. Сюди люди можуть звертатися зі скаргами та пропозиціями. Це тимчасово, ми хочемо побудувати сервісний центр на Гоголя, 285».
Усі питання черкасців, пов’язані з електропостачанням, тут вирішуватимуть шестеро фахівців.
Олег Кисленко, начальник контакт-центру ВАТ «Черкасиобленерго»: «Розгляд скарг, які стосуються якості надання послуг між передавальним підприємством та споживачами. Найактуальніші питання – якість електроенергії, тарифи, пільги та відшкодування».
Питань виникає чимало, говорить начальник контакт-центру. За останній квартал тут розглянули майже сотню скарг. Нині електропостачання населення та підприємств області здійснюється в мережі повітряних ліній, довжиною 36 тисяч кілометрів, діють майже десять тисяч підстанцій різної напруги, підприємство обслуговує 631 тисячу споживачів.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version