Черкасці сумують за літом, але вже в очікувані Нового року. Світлин і коментарів з цього приводу у групі «Типові Черкаси», що в «ВКонтакті», найбільше за минулий тиждень. Проте що ближче до виборів, то частіше дописувачі порушують політичні теми. Зокрема, обговорюють чорні піар-технології, які вже просочилися й до соціальних мереж. Про що ще перемовляються в мережі – в нашому вівторковому циклі.
«3»
«Почалося», – із сумом констатують «типові» черкасці. Чорні піар-технології дісталися вже соціальних мереж. Дописувачі стверджують, що їхні голоси в інтернеті намагаються купити за 200 гривень. При чому «покупця» цікавлять лише жителі «Митниці». У коментарях до новини одні радять бути свідомими та не продаватися. Інші – влаштовують аукціон за свій голос. У продовження політичних дискусій. Стрімко набирає перегляди відео-звернення одного з кандидатів по 194-му округу. Віталій Чорний балотується від політичної партії «Братство». Від заяв кандидата учасники інтернет-дискусії в шоці. Ця тема закриває топ-трійку.
«2»
На другому місці за популярністю – тема креативності підприємців. Більше півтисячі віртуальних вподобань зібрав рекламний хід виробника східного фаст-фуду. Його винахідливість потішила дописувачів групи. Хоч реклама і рушій прогресу, говорять вони, але поки що ніхто з учасників дискусії не вихвалявся тим, що куштував там шаурму.
«1»
До Нового року готуйсь! У Черкасах уже активно продають святкові прикраси й атрибутику. А біля одного з гіпермаркетів навіть встановили величезну ялинку. Ця тема за обговорюваністю посіла перше місце в рейтингу за минулий тиждень. Щоправда, більшість дописувачів сходяться на думці, що ялинка – то вже занадто. Мовляв, тільки 12 листопада на календарі. Проте ця дискусія переросла в іншу – які ялинки кращі: штучні чи живі. А закінчилася взагалі політикою.