додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Чиновників взялися відучувати від міцного й голосного слівця

Чиновників взялися відучувати від міцного й голосного слівця

0

Не хамити й не лихословити! Віднині це головні заповіді українських чиновників. Так постановили у профільному відомстві. Там внесли зміни до загальних правил поведінки держслужбовців. Їм, як до того не вміли, доведеться навчитися ввічливості та стриманості, щоби не гримати на громадян. Бо інакше поплатяться гривнею або робочим місцем. А от злісні владці-грубіяни навіть за ґрати можуть втрапити, переповідає Вікторія Курченко.

Михайло Таран, директор КП «Управління з експлуатації Будинку рад»: «Зачекай, нам треба… Не треба оце х****ой займатися… Хто ви такі? «Акцент»? Гуляйте!».

Таке собі в розмові із журналістами дозволяє керівник обласного комунального підприємства. Аби Михайло Таран був держслужбовцем, то за міцне слівце дорого поплатився б, кажуть у профільному відомстві.

Василь Олійник, заступник начальника управління держслужби в Черкаській області: «Внесено зміни до загальних правил поведінки державних службовців. Щоби не було оцього свавілля в кабінетах чиновників, що людина заходить, а до неї ставляться, як до тварини. По-друге, щоб не було жодних ознак корупційних правопорушень».

Не хамити, не гримати та не лихословити – тепер це головні заповіді чиновників на роботі. Інакше– догана, штраф до сотні гривень, звільнення чи навіть арешт на 15 діб. Це якщо держслужбовець розійдеться не на жарт. Про такі новації в черкаській мерії ще не чули. Зате вже склали власні правила ввічливого спілкуванні з містянами.

Микола Кудрявцев, керуючий справами виконкому: «3 сторінки. Там всі випадки, такі рекомендації, стандартні звороти мови, стандартні словосполучення, якими рекомендовано відповідати. Ходити по кабінетах і слухати, як люди спілкуються, звісно, ніхто не буде».

Бо в тому немає потреби. Тутешні працівники приймають відвідувачів під пильним оком камер. Ті пишуть навіть звук.

Микола Кудрявцев, керуючий справами виконкому: «Початок зали прийому. Наприклад, я потім можу перемкнути. Це з іншого боку камера. Все чудово видно».

Сюди по дозволи та довідки щодня приходять зо триста черкасців. Усі тут, як на долоні. За три місяці, відколи працює центр, скарг на підлеглих обмаль, запевняє керівниця. Та їхній професіоналізм і чемність невдовзі ще й додатково контролюватимуть. Для того в центрі встановлять ось ці скриньки.

Любов Полішкевич, начальник ЦНАПу: «Заявник, завершуючи прийом у свого реєстратора чи адміністратора, зможе вкинути у відповідну скриньку, чи гарно його обслужили у стінах центру з надання адміністративних послуг. І будемо вже робити висновки таким чином».

Адміністратора центру Михайла Касьяна теперішня пристальна увага до культури мовлення не лякає. Каже: аби ще містяни не грубіянили з порога.

Михайло Касьян, адміністратор ЦНАПу: «Є випадки, коли людина не розуміє, чим ми займаємося насправді. Приходить до нас із такими питаннями, які не в нашій компетенції, ми їх не вирішуємо. І коли ми говоримо, що, вибачте, але ми не можемо вам допомогти в цьому питанні, то вони починають говорити нам такого різного роду речі…».

А от Михайла Тарана навчити ґречності має голова Черкаської облради Валерій Черняк. Таке йому доручив очільник області після усних скарг журналістів.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version