додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Чим кандидати заохочують виборців голосувати за них?

Чим кандидати заохочують виборців голосувати за них?

0

Чим кандидати заохочують виборців голосувати за них? Адже всі, хто балотується до Верховної Ради, застосовують власні методи. Ті, які можуть показати результати своєї діяльності, акцентують увагу на конкретних справах, інші ж використовують або ж свою опозиційність, або свою молодість, або твердість й незмінність позиції. Проте універсального способу, за допомогою якого можна було б завоювати симпатію виборця, не існує, говорять експерти. У тому, хто чим бере, розбиралися наші кореспонденти.

На цьогорічних парламентських перегонах за симпатію виборця кандидати борються по-різному. Вони застосовують цілий спектр методів. Наприклад, у 194-му окрузі найбільш якісно й інформаційно насичено провели свої виборчі кампанії Валентина Жуковська та Микола Булатецький, відзначають експерти КВУ. Проте способи впливу на виборця в них діаметрально протилежні.

Максим Михлик, голова Черкаської обласної організації КВУ: «Якщо Жуковська спрямовувала свою виборчу кампанію на добрі справи, на вплив на певні групи виборців, то Микола Булатецький використовував насамперед свою опозиційність, ім’я лідера Юлії Тимошенко та фактично з цими тезами пройшов цю кампанію».

Що ж стосується інших кандидатів по цьому округу, то кожен із них орієнтується на конкретного виборця. Приміром, у досвідченого комуніста Віктора Білоусова електорат стабільний. Він не збільшується і не зменшується. А от Світлана Трофімова – нова людина в політиці. Вона акцентує увагу саме на це. Проте, додають спеціалісти, ідеального способу «підчепити на гачок» виборця немає.

Максим Михлик, голова Черкаської обласної організації КВУ: «Для декого дуже важлива підтримка Юлії Тимошенко, опозиційність, для інших – реальні добрі справи (палац «Дружба народів» відреставрований, ремонтування чи асфальтування доріг), для декого важливе нове обличчя. Немає ідеального прийому, який би спонукав усіх виборців голосувати за певного кандидата».

Утім не тільки позитивними речами «беруть» політики. Деякі учасники виборчих перегонів не гребують ніякими засобами – застосовують чорний піар і брудні технології.

Максим Михлик, голова Черкаської обласної організації КВУ: «Ми фіксували випадки нападу на агітаторів, які працювали в інформаційних наметах Жуковської, випадки поширення листівок без вихідних даних, які паплюжать честь і гідність кандидата. Стосовно Булатецького ми фіксували випадки пошкодження біл-бордів, агітаційних плакатів його».

Перевірити, що все-таки важить найбільше – реальні справи чи балачки кандидатів, – матимемо змогу вже після 28 жовтня.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version