Усі залізничні переїзди небезпечні, а особливо відомчі нерегульовані та ті, що без охорони. Так вважають черкаські даішники. Після трагічних подій у місті Марганецьна Дніпропетровщині співробітники Державтоінспекції області провели позачергове обстеження залізничних переїздів. Його результати невтішні – на71 з217 переїздів області виявлені недоліки в утриманні. Це проблеми зі звуковою сигналізацією, шлагбаумами, дорожніми знаками та розміткою.
Ось так без особливих вагань водії продовжують ігнорувати світлову та звукову сигналізацію.Своєї вини автомобілісти не визнають. Байдужість і зухвалість українських водіїв і стає головною причиною більшості аварій, зокремай на залізничних переїздах, наголошують черкаські даішники.
Інспектор ДАІ і водій: “Ви чули звукову сигналізацію? – Так, а що не треба було зупинятися? – Треба було зупинятися перед шлагбаумом. – Та ще не було тоді… – Як же не було, як було…».
Черкаські даішники провели позапланову перевірку всіх переїздів. Виявилось, що майже третина з них має недоліки. Найбільш небезпечні – відомчі переїзди без охорони.
Артур, працівник переїзду: «Коли є даішники – все гаразд, коли немає – жах!».
Олег Лут, старшийінспектор ОДР: «Там, де потяг курсує раз у тиждень, у місяць, люди звикають до того, що тутвін не ходить. Водії не звертають уваги на знаки…».
Неуважнихі поспішливих водіїв-порушників відтепер суворо каратимуть.
Сергій Сіпачов, заступник начальника УДАІ УМВС України в Черкаській області: «Тепер оця жіночка, яка сидить там на переїзді, обов’язково буде записувати в журнал усе, як було колись. Вона напише рапорт своєму керівництву, що машина така-то не реагувала на знаки».
Звернути увагу на стан залізничних переїздів даішники радять також і їхнім власникам. Якщо останні вчасно не усунуть недолікив роботі переїзду – будуть притягнуті до адміністративної відповідальності.