Черкаська візитівка потерпає від автомобілістів. Прямісінько під каштанами ті паркують свої чотириколісні. Найбільш утрамбований газон біля палацу «Дружба народів». Що не концерт, то на бульварі поруч – імпровізована виставка автопрому. І вона, як з’ясувала наша Вікторія Курченко, всіх влаштовує. Репортаж далі.
Вікторія Курченко, кореспондент: «У «Дружбі» – концерт російського «ДДТ». А на бульварі поруч – виставка закордонного автопрому. Лише від Піонерської до Богдана Хмельницького я нарахувала понад два десятки автомобілів».
Хто скромніший – паркуються вздовж алеї. Нахабніші стають упоперек неї.
Кореспондент: «А чого ви на газоні припаркувалися?».
Водій: «Я смотрю на всех!».
Від такого стадного інстинкту водіїв горе газону. Острівці зелені тут трапляються зрідка. Зате повсюди – автомобільні колії. Водіям алеї не шкода.
Водій: «Так надо!».
Денис, перехожий: «Это ненормально в любом случае. Это все-таки деревья, это зона зеленая… Это ненормально».
Поруч Олександр між каштанами саме прилаштовує свого «Фольца». За таке на камеру відразу кається.
Олександр, водій: «Тут немає зручної парковочки, тому виходимо із ситуації».
Кореспондент: «А там за «Дружбою» багацько місця на парковці!».
Олександр, водій: «Де?».
Кореспондент: «За «Дружбою», в’їзд є».
Олександр, водій: «Зараз переставлю».
До парковки чоловік таки доїхав. Ось його авто. Довкола ж іще повно місця.
Олег Омелянчук, охоронець: «За годину до концерту відкриваємо шлагбаум із боку Б. Хмельницького. Заїзд сюди не обмежується нікому. Машини тут завжди під охороною».
Наганяти сюди з алеї водіїв – охоронцям «Дружби» не гоже. Їхня, кажуть, територія ось по ці стовпчики. Даішники теж на алейну парковку не зважають. Поруч неї клопочуться біля маршрутки й легковика, що не розминулися.
Кореспондент: «Це нормальне місце для паркування автомобілів?».
Володимир Ліщенко, старший інспектор зі зв’язків із громадськістю УДАІ в Черкаській області: «Ні, зупинка та стоянка в цьому місці заборонена Правилами дорожнього руху».
Уже півтора місяця, як чинні оновлені правила для водіїв, пояснює інспектор. За паркування на алеї кожен мав би заплатити зо три сотні гривень штрафу. Та це все в теорії. Бо на практиці автоінспекції після реорганізації бракує рук.
Володимир Ліщенко, старший інспектор зі зв’язків із громадськістю УДАІ в Черкаській області: «Для забезпечення безпеки дорожнього руху в м. Черкаси щоденно зступає від 2 до 4 екіпажів ДАІ. Раніше, коли функціонував батальйон ДПС, заступало щоденно з кожного взводу по 3 екіпажі, а зводів всього було 3-4».
Нова міська влада, що так кляла попередників за нелюбов до дерев, про алейну парковку біля «Дружби» говорити взагалі не схотіла. Хоча за старого режиму таку ж, але поруч торговельного центру, поборола муніципальна інспекція. Газон прихорошили коштом власників новобуду.