додому Новини на ВІККА ВіККА-новини «Черкаситеплокомуненерго»: все для клієнта!

«Черкаситеплокомуненерго»: все для клієнта!

0

Підприємство, відкрите до людей. Саме таким має стати «Черкаситеплокомуненерго» на чолі з Павлом Карасем. Новий директор обіцяє підвищувати якість послуг і налагодити зворотній зв’язок зі споживачем. Він переконаний: про причини «похолодання» в оселях жителів необхідно інформувати та попереджати. Турбота про комфорт черкасців буде пріоритетом у роботі колективу. А завдяки цьому побільшає вчасних платежів за тепло, розраховує Павло Карась. Інші складові нової концепції розвитку підприємства знає Ірина Гришко.

«Клієнт завжди правий!» – під таким гаслом віднині працюватиме основне комунальне підприємство Черкас. Якість послуг – єдине, на що можна вплинути на місцевому рівні.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «Ми не завжди можемо вирішити проблему оперативно, але людина має знати, чому в неї холодно та що їй слід робити».
Інформуватимуть черкасців про негаразди через радіо, телебачення, сайт міськвиконкому та, у майбутньому, через власний інтернет-ресурс. Тепловик Карась обіцяє зворотній зв’язок зі споживачами. Коли вони звертатимуться зі скаргами, їх повідомлятимуть, що зроблено для усунення проблеми. Директор особисто перевірятиме, наскільки чемними з черкасцями будуть диспетчер та інші фахівці.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «Це процес не одного дня. Я не кажу, що завтра в нас буде зразкове ставлення до клієнтів, але треба навчити персонал слухати людей, давати чіткі пояснення».

Сьогодні тепломережі обладнані спеціальними датчиками. Вони контролюють температуру теплоносія в усьому місті. Як тільки «градус» знижується, фахівці підприємства відразу вирішують проблему.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «У більшості випадків те, що в людей холодно, – не наша вина. Це 99% випадків. Це проблеми внутрішньо будинкових систем, які обслуговують СУБи».
Проводитимуть і роботу з боржниками. Договори щодо реструктуризації боргу так само актуальні. Окрім цього, тепловики підуть у народ: проситимуть розрахуватися за тепло банківською карткою через термінал.
Павло Карась, директор КП «Черкаситеплокомуненерго»: «Ми підемо до боржників, бо не хочемо насилати на них колекторів».
На підприємстві Павло Карась хоче запровадити лікарняну касу, налагодити харчування та підвищити заробітну плату працівникам.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version