додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Черкащина туристична

Черкащина туристична

0

Черкащина туристична. Чи насправді це так? Край багатий історією та архітектурними пам’ятками. На території області розташовані 9 державних і національних заповідників. Чи не в кожному селі туристів зустрінуть чудові краєвиди, народні традиції та стародавні храми. Утім, подорожі в саме серце України не надто цікаві як землякам, так і жителям інших регіонів. Серед причин – відсутність інфраструктури, цікавих маршрутів, професійних кадрів і підтримки держави. Чого бракує Черкащині туристичній з’ясовувала Ірина Гришко. Далі – спеціальний репортаж.

Ірина Гришко, кореспондент: «Ірина Гришко, кореспондент: «На Черкащині 120 туристичних підприємств, із них 10 туроператорів. Кожен готовий виконати найекзотичнішу забаганку клієнта і відправити його хоч до Таїланду, хоч на Мальдіви. Утім, тих, які можуть запропонувати екскурсії історичними місцями рідного краю, на пальцях однієї руки злічити».
Ця турагенція – серед трійки лідерів внутрішнього туризму. Підприємство готове показати черкащанам і гостям регіону всю його красу та історичне багатство.
Леся Сташевська, менеджер із туризму: «Основних у нас 10 маршрутів: Кам’янка, шевченківські місця. Ексклюзивний маршрут – каньйони Черкащини, найпопулярніші – Умань і Чигирин».
Потрапити на екскурсію визначними місцями краю тут можна кожного уїк-енду. Усього за сотню-півтори. Вже 8 років поспіль активно популяризують відпочинок «удома». Менеджер Леся пригадує найчисельнішу екскурсію: 78 осіб зібралося поринути в історичне минуле краю.

Леся Сташевська, менеджер із туризму: «Це зараз популярно, особливо влітку для гостей з Росії. Вони замовляють санаторії, їм дуже подобаються наші екскурсії».
Олександр подорожував рідними стежками вперше. Відпочинком залишився задоволений. Фотограф найбільше зрадів гідному матеріалу для творчості.
Утім, організовувати такі поїздки, зазначають туроператори, непросто: вітчизняному сервісу важко конкурувати з закордонним «все включено». Одна з причин – відсутність інфраструктури. Щоправда, останнім часом туристичні маршрути збагатилися кав’ярнями в національному стилі та комфортабельними готелями. Чимало пам’яток реконструювали та збудували нові об’єкти. Так, завдяки державній цільовій програмі «Золота підкова Черкащини» та підготовці до Євро-2012 туристично привабливішими стали Чигирин, Канів, Звенигородка, Умань. Усе ж розвивати внутрішній туризм нікому. Кадри традиційно вирішують усе.
Алла Данилюк, завідувачка сектора туризму Черкаської ОДА: «У наших відділах туризму як було 2 людини, так і залишилося».
Реклама – рушій не лише торгівлі, а й туризму. Проте на обласному рівні проблемою просування вітчизняних туристичних маршрутів ніхто не переймається.
Алла Данилюк, завідувачка сектора туризму Черкаської ОДА: «Ми майже не буваємо на туристичних виставах, не видаємо роздаткового матеріалу для реклами».
Крім того, до туристичного майбутнього не готові й самі черкащани.
Наталія Корнилова, директор турагенції: «Наше население не готово принимать иностранных туристов. Остановите любого жителя и спросите про город, кто его основатель. Я уверена, что большинство не ответит. Поездьте во Львов – там вас заговорят. Кроме работников музеев не готовы люди на информационном уровне подсказать, как пройти и как проехать».
Що правда, то правда. Черкасцям важко пригадати вік міста, походження його назви та імена вихідців-знаменитостей.
Для екскурсоводів теж є привід розвиватися професійно. Нові маршрути, нестандартні способи розповіді, екскурсійні родзинки й активна розважальна програма неодмінно зацікавлять туристів.
Наталія Корнилова, директор тур агенції: «Большие деньги в Украину придут только с иностранными туристами, а они хотят увидеть шоу».
Ентузіазм, поєднаний із професіоналізмом, говорять туроператори, – це та основа, на якій будується туристичний бізнес. Доки цю істину засвоїли лише одиниці, сподіватися на статус Черкащини як національної Мекки не доводиться.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version