додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Черкащанки обирають креативні купальники

Черкащанки обирають креативні купальники

0

Пляжний дрес-код. Літо – пора відпусток та релаксу під сонцем. Пляж – це не тільки місце для відпочинку, але і можливість похизуватися креативним купальником. Цьогоріч черкащанки до цього підійшли з особливою вибагливістю. Купальники різняться як фасонами, так і кольором і кроєм. Далі – сюжет із нашого літнього циклу.

Ще якихось 100 років тому пляжний дрес-код передбачав максимально закриті костюми, спідниці та незручні капелюхи. Купальники ж нашого століття – практичніші та привабливіші.

Аби обрати потрібний купальник, необов’язково годинами блукати базарами чи магазинами. Достатньо ввімкнути телевізор або зайти в інтернет, говорить дизайнер Тетяна Чесенко. Там можна обрати фасон купальника і вже опісля цілеспрямовано вирушити на його пошуки.

Тетяна Чосенко, дизайнер одягу: «Якщо це пишний бюст, то він потребує підтримки. Рекомендується обирати купальники з гарно закріпленими чашечками або на кісточках. Варто звернути увагу на купальники із широкими бретелями. Якщо широкі стегна, то тут можна допомогти плавками-шортами або в поєднанні з модним парео».

Модні купальники-2013 відрізняються лаконічним кроєм і мінімумом деталей. При цьому в пошані яскраві кольори та вигадливі принти. Розставити акценти можна за допомогою аксесуарів. Цього року навіть на пляжі можна носити прикраси. Що масивнішими вони будуть, то краще.

Тетяна Чосенко, дизайнер одягу: «Якщо животик виступає, то тут допоможе суміжний купальник із тканини зі стрейчу з ефектом утягування, з малюнками, симетричними полосами, драпіруванням і малюнками а-ля «печворк». Для любителів ексклюзивних речей можу порадити купальники, зв’язані крючком, ажурні».

Для чемпіонки світу з модельного фітнесу Анни Круковської купальники – це не просто літній одяг, а робочий дрес-код. На змагання дівчина добирає лише найяскравіші.

Анна Круковська, фітнесистка: «Основні критерії для мене – це яскравість. Я зробила висновок: що яскравіший купальник, що більше кольору та каменів, то краще. Адже моя ціль – виглядати виграшно зі сцени, щоб мене було видно здалеку й одразу. Головне – кольори. Близько двох тисяч гривень на один купальник йде точно».

Натомість до пляжного дрес-коду дівчина менш вибаглива. Зізнається: у купальнику головне – це зручність.

Анна Круковська, фітнесистка: «Для мене зараз головним критерієм є те, щоб купальник відкривав якомога більше тіла. Щоб не було ніяких смужечок, щоб засмагати без проблем. Я люблю купальники типу бікіні, але після них важко вирівняти засмагу. Намагаюся менше тканини та більше тіла».

Дизайнери наголошують: до вибору купальника варто підходити з розумом.

Тетяна Чосенко, дизайнер одягу: «Швидше вигорають на сонці червоні та сині відтінки. На них швидше впливає морська вода, сонце. Менше вигорає жовтий, зелений, чорний кольори та більш пастельні тони. Дивіться, як оброблені шви, на стрейчевість тканини, резинок.

Проте мода на купальники та засмагу актуальна далеко не скрізь. Приміром, японські дівчата, на відміну від черкаських, цінують природність кольору шкіри. Що біліше, то краще. На пляж вони виходять в ось таких купальних костюмах.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version