Бренд та його складники, вплив на розвиток та упізнаваність регіону. Про це напередодні говорили на традиційному Туристичному форумі області "Зробимо БРЕНД Черкащини РАЗОМ". Захід уже вчетверте об’єднує тематичний актив області та країни. Мета цьогорічного Форуму – розповісти більше про брендинг та його вплив на розвиток територій.
Дмитро Пивак, начальник управління економічного розвитку Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА: "Це сучасна зброя для боротьби між регіонами. Це залучення туристів, інвестицій, а також – відкриття нових талантів. Можна брати нашу продукцію і брендувати і показувати чим наш регіон цікавий".
Обговорення відбулися у мистецькому просторі Черкаського обласного художнього музею. Організатор заходу – обласний Департамент регіонального розвитку за підтримки громадської спілки "Асоціація гостинності Черкащини" та Агенції туристичних ініціатив Дрогобича. Загалом Форум зібрав майже півсотні осіб. Серед них – експерти-практики із інших міст країни.
Ігор Чава, керівник Туристично-інформаційного центру (м. Дрогобич): "Ми створюємо те, що у Дрогобичі є щось цікаве, особливе. Цим самим ми привертаємо увагу мешканців міста, навколишні регіони, а також – популяризуємо Дрогобич в Україні загалом. Тому що у нас є своя унікальність, якої немає ніде. І ми цю унікальність продаємо".
Додають: Черкащина має свої територіальні "родзинки", які можна долучити до створення бренду регіону.
Ігор Чава, керівник Туристично-інформаційного центру (м. Дрогобич): "Тут є цікаві локації: Холодноярська республіка, каньйони, Умань. Кожне місто має свої особливості і є люди, які захоплюють своєю любов’ю до об’єкту, якого вони бережуть і хочуть розвинути".
Поза тим, на заході презентували трійку найкращих слоганів за результатами конкурсного відбору. Надалі з-поміж ТОП-3 ідей жителі регіону мають обрати лише один.
Дмитро Пивак, начальник управління економічного розвитку Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА: "Інститут Республіка" нам буде допомагати проводити публічні консультації. Департамент з ними заключив меморандум. Це буде голосування через смс, сайт".
Дізнатися більше про запропоновані слогани та віддати свій голос за той, який найкраще презентує Черкаську область, можуть усі охочі на сайті "brand.ck.ua" до 20 січня прийдешнього року.
Довідка: http://brand.ck.ua