Сьогодні випадково мав змогу спостерігати дуже поширене явище в Черкасах – тролейбуси в тій частині, де їхні маршрути їдуть один за одним.
На перший погляд може здатися, що нічого в тому поганого немає, але саме через таке використання тролейбусів і людей ми маємо настільки великі витрати на тролейбусний парк з бюджету міста. Адже якщо в першому одинарному тролейбусі їде певна кількість людей, то тролейбус "гармошка", що їде за ним, слідує майже порожнім.
Свого часу один з приватних перевізників придумав досить зручну систему пересадочного квитка, завдяки якій 4 маршрути закривають понад 20 напрямків.
В даному випадку тролейбусний парк міг би теж ввести такий варіант квитка, і, наприклад, розвертати одинарний тролейбус в центрі на Любаві, (адже більшість пасажирів прямують в центр міста і від центру міста), а люди, яким потрібно проїхати далі, отримували б змогу пересісти в тролейбус, що прямує слідом.
Наслідком такого квитка стало б скорочення інтервалів руху між тролейбусами, особливо на тих маршрутах, де їздить лише 1 тролейбус, в наслідок вивільнення машин, що ідуть одна за одною, і переведення їх на інші маршрути. Підприємство отримувало б більшу кількість виручки, а відсоток пільговиків, яких перевозить тролейбус, зменшився, адже зараз лише людина, яка має пільгу, може собі дозволити чекати на тролейбус по півтори години.
Але навіщо щось думати, оптимізовувати, якщо можна прийти і попросити чергових 60+ лямів з казни,і отримати за то премію? А тролейбуси собі як їхали, так і хай їдуть, все рівно основна задача – накатати кількість пасажирокілометрів.
Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською.