додому Блоги Яким повинен бути електронний квиток в Черкасах

Яким повинен бути електронний квиток в Черкасах

0

Минулого тижня в одному з черкаських тролейбусів був помічений термінал для оплати проїзду, який вкотре викликав дискусії щодо того, який вигляд повинен мати електронний квиток в Черкасах. Спробую поділитися своїм баченням цього питання.

Перш за все, потрібно розуміти, що черкасці мають оплачувати не сумнівне задоволення в нашому транспорті, а за проїзд від з одного місця в інше, тобто квиток повинен діяти певний час, впродовж якого пасажир матиме змогу скористатися будь-яким зручним транспортом і пересідати необхідну кількість разів для прибуття до місця призначення.

Другою властивістю квитка, власне, має бути термін дії – хтось користується транспортом по декілька разів на день, а хтось раз на місяць, тож білетне меню повинно задовольняти одних і інших. На мій погляд, доцільно впроваджувати квитки з такими термінами дії: 20 хвилин, 70 хвилин, 1 доба, 3 доби, 7 діб, 30 днів, 365 днів. Ці терміни, звісно, не є остаточними і у випадку впровадження такого типу квитків мають корегуватися заложно від побажань пасажирів і економічних розрахунків. Ще однією особливістю є регресивне встановлення вартості квитка – чим більший термін дії квитка, тим пропорційно менша повинна бути вартість проїзду за таким квитком. По-простому, якщо квиток на день вартує 10 грн, то на 7 днів квиток вартуватиме вже 60 грн, на місяць – 225 грн і тд.

Ну і, напевне, найбільш цікаве: як же платити за проїзд? – більшість бачить карточки і валідатори, які вартують коштів, однак потрібно дивитися ширше: зараз 45% українців користуються смартфонами, які майже завжди носяться з собою (впевнений, черкасці не відстають в наявності гаджетів), тож навіщо витрачатися? Квиток може бути прямо в смартфоні у вигляді додатку, в якому крім квитка повинна бути інформація про транспорт на зупинці в режимі реального часу і інформація про зміни в русі. Також, зважаючи на ситуацію в транспорті, доцільно було б в додатку знайти можливість для відгуку пасажира про поїздку.

Ну і останнє: що робити з тими хто хоче мати паперовий квиток? Відповідь проста: в салоні транспортного засобу має бути розміщений термінал для оплати, який дає паперовий квиток (квиток має бути дорожчим за електронний), також можливість придбати паперовий може реалізовуватися шляхом продажу квитків в закладах торгівлі (яких на деяких зупинках ну дуже багато).

Дякую усім хто дочитав, фото умовні, чесно позичені в гуглі.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version