Транспортна реформа у розумінні мера Черкас Бондаренка – купити 20 тролейбусів із ціною на 500 тис. грн. більше від ринкової і пустити їх по бульвару Шевченка.
Транспортна реформа у Черкасах в моєму розумінні ЦЕ:
1. Створення єдиного транспортного підприємства, яке управлятиме всіма маршрутами у місті: автобусними і тролейбусними. Форми цього підприємства можуть бути різні. Це ж підприємство і збирає кошти за проїзд.
2. Запровадження єдиного квитка. Сів в тролейбус, пересів в автобус. Доїхав куди хочеш.
3. Запровадження оплати приватним перевізникам не за пасажира, а за 1 км. Тоді і маршрути будуть іншими. Маршрути вже давно прораховані лежать в мерії уже 5 рік…..
4. Валідатори, оголошення зупинок, трекери – це дійсно сервіси. Але вони є необхідною частиною транспортної реформи.
Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською.