Протягом 2013-2014 років, коли в області головував Сергій Борисович Тулуб, діяла чудова інформаційна кампанія "Товар Черкащини". Можливо, реалізована вона була і не на всі 100% (зважаючи на всі корупційні складові діяльності минулої влади), але мету мала дуже корисну – популяризувати товари черкаських виробників, яких, між іншим, у нас вдосталь, і по ціні-якості вони подекуди нічим не поступаються найпопулярнішим торговим маркам в Україні.
Прикро, але після зміни влади кампанія припинила своє існування. З того часу вдалося "привчити" представляти черкаські товари на спеціально відведених полицях під знаком "Товар Черкащини" магазини лише двох мереж – "Гранд Маркет" і "Велика Кишеня". Раніше на ній була розміщена продукція 11-ти виробників області. Зараз же продукції черкаського виробника, відомої поза межами області, в кілька разів більше.
Можливо, саме час нашим обласним владцям на порозі 2016-го подбати про підтримку місцевого виробника? Адже це і розвиток місцевої економіки, і популяризація місцевого виробника, і дуже корисна інформація для споживачів.