Повертаюсь до теми громадського транспорту.
Дякую за активне обговорення вчорашнього посту.
Інформую, що позиція більшості містян поки не узгоджується з позицією більшості приватних перевізників.
За тиждень, що минув після нашої зустрічі з перевізниками, де було запропоновано зменшити кількість маршруток в "не години пік", кількість автобусів зменшилася з 283 до 252 (на 11 %).
На жаль, скоротили витрати лише 4 перевізники на 7 маршрутах.
Більшість – не зменшила.
А деякі – навпаки, збільшили. Зокрема, на маршруті 28 ("Медіт-сервіс") замість 13 маршруток працює 15.
Тобто, перевізники продовжують ганяти напівпорожні автобуси і розраховують, що ці зайві витрати покриватимуть громадяни шляхом підвищення ціни проїзду.
Вчора на виконкомі знову вимагали підняти ціну до 4 грн.
Мій заступник Олександр Ільченко вивчив розрахунки, подані двома різними перевізниками. Виявилось, що нова ціна грунтується на показниках пасажиропотоку. А саме: середня кількість пасажирів, які сплачують за проїзд протягом усього маршруту від однієї кінцевої зупинки до іншої – лише 23-24 особи.
Я не їжджу маршрутками. Тому маю питання: чи дійсно така мала кількість пасажирів користується послугами автоперевізників?