додому Блоги На що тільки не йдуть маркетологи, щоб продать продукт

На що тільки не йдуть маркетологи, щоб продать продукт

0

Бачу, написано: "Риба дефростована". Бо написать "заморожена, а потом – розморожена" – не красіво. Всі ми знаємо, що таке розморожена риба, це: мойва. Нахрен вона потрібна? А за "дефростовану" можна і доплатить, бо слово загадочне, маняще і непонятне…

Далі: "Судак річковий, дикий"… Такий дикий, с**а, спасу немає… Як необ’їжжений мустанг з патагонських пампасів… Дикий і невоспитаний. Як Бред Пітт з фільму "Snatch"… Воспитанний волками… Дефростованими…

Я певен, якщо продавать карася, то це буде просто карась і ніякої вигоди.. А якщо написать: карась болотний, брутальний – розберуть в щитані минути… І рядом куриця "Леді Макбет", б*я…

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version