Нові рекламні конструкції, які встановлені в якості подарунка місту від компанії «Київстар», обговорюють містяни у мережі «Фейсбук». Ініціювала тему на своїй сторінці громадська діячка Вікторія Феофілова.
«Друзі, це схоже на все, що завгодно, але не на любов і не на подарунок. Ви серйозно вважаєте, що це прикраса для міста? Члени виконкому, які за це голосували, ви бачили як воно виглядає? І головне питання: скільки коштів за цю рекламу пішло в бюджет міста?» – пише Вікторія Феофілова.
Більшість коментаторів погодилися з авторкою посту.
«Та воно навіть як реклама не фонтан. Мало того, що потворне, то ще й дрібне. В темряві хтось наступить і не помітить» – зазначає Владислав Бедринець.
«А “вирви око” лавка у сквері за ода і, здається, типу рамка смартфона по Хрещатику бачила – то ніби в мене на Митниці бабусі клумбу зі сміття й старих непотрібних м’яких іграшок влаштували у дворі, лише посеред міста і з примовлянням, що це красиво, ще й у подарунок» – пише Анна Сакун.
«Бачила біля Хрещатик-Сіті навушники. Ніби витяжки підземного приміщення» – коментує Юлія Порпленко-Нечипоренко.
На підняте питання відгукнувся заступник міського голови Павло Валенчук.
«Трохи не схоже на візуалізацію, яку нам представляли на виконкомі. Думаю, треба прибирати» – звернувся до колег із міської ради Павло Валенчук.
Як повідомляла vikka.ua, У Черкасах сталася ДТП: мотоцикліст у комі.