До обласного контактного центру за 9 місяців звернулось 8401 черкащан. Найчастіше запитують про затримку виплат соціальної допомоги та просять знайти тимчасове житло для переселенців. Про це інформують у прес-службі Черкаської ОДА.
З питань соціальної проблематики центр зареєстрував понад 3,5 тисяч звернень, 259 осіб зверталися з приводу якості надання комунальних послуг та 210 – пошуку тимчасового житла для переселенців.
За словами заступника директора контактного центру Лариси Ходаковської, в середньому за місяць працівники приймають понад 1000 звернень.
– 259 громадян просили допомоги у врегулюванні трудових спорів, пов’язаних з працевлаштуванням та виплатою зарплати, – розповідає Лариса Володимирівна. – Люди повідомляли про факти корупції та скаржились на грубість окремих чиновників.
У зверненнях з проблем охорони здоров’я йдеться про оптимізацію структури медичних закладів та роботи швидкої допомоги.
Отримані контактним центром звернення були надіслані на розгляд до РДА. Найбільше звернень надійшло до Черкаської – 519, Смілянської – 346 райдержадміністрацій, найменше до Тальнівської – 54 та Лисянської – 45.