Проблему впорядкування в умовах війни рекламних конструкцій та тимчасових споруд, які встановлені на вулицях міста, обговорили в черкаській мерії. Із цього приводу міський голова Анатолій Бондаренко провів робочу нараду. На ній шукали оптимальні шляхи для того, щоб навести лад у цій сфері, інформує сайт Черкаської міської ради.
– Розумію, що ми всі працюємо в умовах жорстокої війни, підприємцям доводиться стикатися з непередбачуваними викликами й їм досить важко виживати, – прокоментував Анатолій Бондаренко. – Але навіть за таких обставин бізнес має лишатися відповідальним і працювати в законному полі, а реклама та кіоски, які розміщені в місті, – цивілізованими та облаштованими за чіткими правилами. Рекламним щитам на бетонних блоках, які псують громадський простір, мають зношені кріплення, – не місце на вулицях Черкас.
Як повідомив директор департаменту архітектури та містобудування Артур Савін, за даними геопорталу містобудівного кадастру, за період незалежності в Черкасах сформувалася мережа із близько 1 000 тимчасових споруд та 3 000 рекламних конструкцій, із яких 543 – білборди.
– На сьогодні в частини з них відсутні паспорти прив’язки, частина перебуває в стадії оформлення, – прокоментував Артур Савін. – На жаль, з початком повномасштабного вторгнення деякі підприємці з тих чи інших причин не зверталися за продовженням терміну дії дозволів. Утім, усі мають працювати на законних підставах. Водночас, власники конструкцій мають здійснювати мінімальні заходи стосовно благоустрою прилеглої території та естетичного вигляду споруд.
Нині управління інспектування посилило контроль за правильністю розміщення вивісок і реклами у Черкасах, законністю тимчасових споруд. Відтак, кількість звернень стосовно їх оформлення збільшилася. На час дії воєнного стану, згідно із ухваленим мораторієм на розміщення тимчасових споруд, дозволяється продовження строку дії паспортів прив’язки.
Ті споруди, які не мають жодних дозвільних документів, та власники яких не реагують на законні вимоги фахівців профільних структурних підрозділів, – пропонують демонтувати.
За підсумками наради її учасники домовилися посилити роботу над впорядкуванням зовнішньої реклами та тимчасових споруд. Управління інспектування проведе перевірку законності розміщення конструкцій, обстежить їхній стан, а департамент архітектури – інвентаризує дозволи.
ЭТА “БОРЬБА” ПРОДОЛЖАЕТСЯ ЛЕТ 15….ВСЕ РЕШАЮТ БАБКИ