У Черкасах знову розпочнуть роботу над розробкою бренду Черкас. Цього разу до роботи запросять експертів Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави та Олега Білого. Про це повідомляє департамент освіти та гуманітарної політики.
Обговорення відбудеться 12 листопада о 14-30 годині в приміщенні Департаменту освіти та гуманітарної політики по вулиці Гоголя.
«Ми хочемо почути та врахувати думку абсолютно всіх при створенні нового бренду», – зазначається у повідомленні.
Агенції туристичних ініціатив є розробником таких відомих брендів, як «Черкащина – місце сили», «Чорнобиль – територія змін», «Борислав» та інші.
Нагадаємо, що влада Черкас уже кілька разів намагалася створити бренд Черкас. Першу спробу зробив у 2011-2012 роках міський голова Черкас Сергій Одарич. Саме тоді він запропонував у вигляді бренду «Полуницю». За його словами, Черкаси свого часу славилися рибою і …. полуницею, яку продавали на ринках Києва і навіть везли за кордон.
Проте офіційно почали розробляти візуалізацію бренду – це Дніпро, сосни і сонце. Саме довкола цієї візуалізації зупинилися.
Після оголошення відставки Одаричу у 2013 році до бренду Черкас повернулася команда регіоналів. Вони запропонували, як брендові візуалізація використати – чайку. Мовляв, давній символ міста, яке розташоване над Дніпром.
У ті часи Черкасами ходив жарт, який об’єднував всі бренди міста: «Козак, що сидить на чайці, і їсть полуницю».
Що вийде цього разу – поки що невідомо.
Як повідомляв сайт vikka.ua, попередник фати – вінок. На Черкащині відроджують унікальне народне мистецтво