У Черкасах тривають перевірки перевізників на автобусних маршрутах, контролюють технічний стан ТЗ, наявність та достовірність дозвільних документів. Про це повідомляють у Черкаській міській раді.
З початку 2023 року було проведено три спільні рейди і складено 7 протоколів за порушення умов перевезень. Серед іншого, на деяких маршрутах виявили перевізників-нелегалів.
Як розповів начальник управління транспорту Черкаської міської ради Віталій Москаленко, із перевізниками «Еліт-транс» та АТП 17127 Черкаська міська рада розірвала договори на перевезення пасажирів. Адже вони не виконували умови договору, не хочуть встановлювати трекери та валідатори, порушують графіки руху. Проте вони все одно продовжують виїздити на маршрути, заважаючи перевізникам, які працюють легально. Це «Медіт-сервіс» на маршруті №4, і ДП «ЧАРЗ-авто» на маршрутах №5, 7, 22.
«Ми звертаємося до пасажирів цих маршрутів, щоб вони звертали увагу, послугами якого саме перевізника вони користуються. Органи місцевого самоврядування не несуть відповідальності за будь-які випадки, які можуть трапитися у транспорті, із яким не укладено відповідного договору. Автобуси-нелегали будуть зупинятися просто посеред маршруту, на водія буде складатися протокол. Це може створити незручності для пасажирів», – пояснює Віталій Москаленко.
Розрізнити законного і незаконного перевізника доволі просто. По-перше, інформація про фірму розміщується в середині салону. По-друге, у легальних автобусах вже встановлені валідатори для безконтактної оплати проїзду. Адже із 1 лютого у м.Черкаси запроваджується у тестовому режимі оплата за проїзд за допомогою валідатора у маршрутках.
«Тому пасажири, яким потрібно нині скористатися автобусом №4, 5, 7 та 22, можуть сміливо заходити і їхати, якщо у салоні є валідатор. Якщо його немає – це можна зробити лише на свій страх і ризик», – зазначає начальник управління транспорту.
Читайте також: