На обході Канева цього року розпочали ремонт 3,2 км дороги. Однак через складну геологію, вихід ґрунтових вод та незадовільний модуль пружності ґрунту роботи мали зупинити та переглянути проєкт.
Служба автомобільних доріг у Черкаській області звернулася до фахівців для проведення випробувань та надання рекомендацій. Вирішити проблему науково-дослідний інститут запропонував трьома шляхами. Остаточне рішення залишалося за Науковою радою Укравтодору, інформує обласне управління САД.
Найоптимальнішим варіантом став тип конструкції дорожнього одягу зі збільшенням глибини влаштування дорожнього одягу до 56 см замість 34 см за рахунок влаштування двох додаткових шарів: ґрунту з піщано-гравійною сумішшю обробленої цементом; геогратки зі щебенево-піщаною сумішшю.
Наразі проводяться підготовчі роботи до влаштування шарів посилення дорожнього одягу. Водночас на ділянці дороги Н-02, де складнощів з облаштування шарів дорожнього одягу не виникало, ремонтні роботи не припинялися.
Підрядник влаштував всі шари дорожнього одягу, в тому числі і верхній шар асфальтобетонної суміші на кільцевій розв’язці біля Канева та на підходах до неї.
Завершити оновлення автодороги Н-02 на обході міста Канева заплановано до кінця 2020 року.
Як повідомляв сайт vikka.ua, в Україні оновили стандарти дорожньої інфраструктури.