Жителька міста Черкаси стала жертвою телефонних аферистів. Поліція Черкаської області нагадує: найчастіше, шахраї зловживають вашою довірою, телефонують та пропонують фінансові послуги, або просять назвати особисту інформацію щодо карткових рахунків.
Жертвою обманної схеми стала 39-річна жителька Черкас. Їй на мобільний телефон зателефонував невідомий, представившись представником однієї з телефонних компаній, запропонував убезпечити мобільний телефон від можливих зловмисників, після чого за допомогою роботизуючого дзвінка жінка підтвердила дану пропозицію та на мобільному пристрої зник зв’язок. Після чого з її банківського рахунку зникли грошові кошти в сумі майже 47 тисяч гривень.
Те, що поповнила гаманець шахраїв, потерпіла зрозуміла після того, як з її рахунку зникли гроші.
За даним фактом розпочато кримінальне провадження за частиною 3 статті 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України. Тривають оперативно-розшукові заходи по встановлення осіб, причетних до афери.
Якщо ви стали жертвою шахрайства, негайно повідомте про це поліцію. Ми рекомендуємо вам також зв’язатися з вашим банком або кредитною організацією, щоб повідомити їх про будь-які підозрілі транзакції чи запити на ваші фінансові дані.
Щоб розпізнати шахрайство і не стати його жертвою, слід запам’ятати:
– співробітники банку ніколи не вимагають назвати останні три цифри на зворотному боці картки (CVV-код), пароль від карти, термін дії, одноразовий пароль, код операції, який приходить на телефон;
– якщо вас просять перевести куди-небудь гроші для того, щоб активувати або розблокувати картку, не піддавайтеся на такі вмовляння. Співробітники фінустанови не можуть вимагати переказу грошей, а такі прохання явно вказують на шахрайство;
– дзвінок або СМС надходить з незнайомого номера, якого точно немає на офіційному сайті фінансової установи. Номер також можна знайти на зворотному боці карти.
Читайте також:
СБУ затримала у Черкасах російського агента, який корегував удари по місту