З початку року черкащани встигли оцінити роботу нового Регіонального сервісного центру МВС у Черкаській області. Установа повноцінно замінила МРЕВ та узяла на себе нові функції. Зокрема, видачу довідок про відсутність судимості та посвідчень водія міжнародного зразка. За останніми черкащани стали звертатися набагато частіше після запровадження безвізу. Ефективність роботи створеного цьогоріч сервісу перевіряв журналіст сайту vikka.ua.
У сервісному центрі зазначають: серед найпопулярніших послуг, які надаються у Черкасах, – перереєстрація авто, обмін посвідчення водія, зняття транспортного засобу з обліку, видача довідки про несудимість, довідка про наявність транспортного засобу.
З початку року в Регіональному сервісному центрі здійснили майже 27 тисяч операцій. Зокрема було замінено майже 11 тисяч водійських посвідчень, з них більше тисячі – після втрати посвідчення. При цьому майже 150 водіїв отримали водійське посвідчення міжнародного зразка
Цьогоріч у Регіональному сервісному центрі МВС 8,3 тисячі осіб здали іспити та отримали посвідчення водія. 204 водія підвищили свої кваліфікацію і отримали дозвіл на перевезення небезпечних вантажів.
У центрі зазначають, що тривалість видачі документів різна. Наприклад, посвідчення водія людина отримує за 2 години. Заміну посвідчення здійснюють за 20-30 хвилин.
А от охочим отримати довідку про несудимість доведеться чекати 2 тижні. У 2017-му такий документ видали майже 3,3 тисячам черкащан.
Крім того, у сервісному центрі виявили 9 фактів підроблених документів на транспортні засоби, а також 14 випадків підроблених або замінених номерних знаків на агрегатах.
За словами адміністратора сервісного центру документознавця Анни Баранової, найбільша кількість відвідувачів сервісного центру на добу – 150 осіб, а в найменш насичені дні буває близько 50-ти.
"Сьогодні станом на 11:30 ранку зареєструвалася вже 81 особа. Як правило, більше людей приходить до центру в першій половині дня. Прийом ведеться безперервно. У адміністраторів нефіксована перерва. Загалом за столами працює 11 адміністраторів. 9 з них приймають документи. Інші – займаються складними питаннями, які потребують більшої витрати часу. Наприклад, якщо виявилося, що авто перебуває під арештом", – розповіла документознавець.
Анна Баранова зазначає, що отримати талон в електронну чергу дуже просто. Відвідувачу потрібно лише ввести в терміналі своє ім’я та обрати послугу. Це спроможні зробити навіть люди досить похилого віку. Часто не без допомоги працівників центру.
Оскільки сервісний центр працює з вівторка по суботу, найбільших черг працівники очікують у вівторок.
"Субота – базарний день. Люди купують автівки, а доїхати до сервісного центру не встигають. Тож, починаючи з суботи, а потім у неділю та понеділок накопичується кількість придбаних автомобілів. Із наміром їх оформити всі приходять у вівторок", – пояснює начальник відділу організації реєстраційно-організаційної роботи Микола Зубенко.
В установі зазначають, що огляд автомобіля триває в середньому 15 хвилин, а в чергах до адміністраторів відвідувачам довго сидіти не доводиться.
При великій навалі людей час очікування становить приблизно 30 хвилин. Якщо ж людина свою чергу пропустила, то її автоматично записують до адміністратора через 20 хвилин.
Цьому деякі водії дуже радіють і навіть підходять зі словами подяки до працівників сервісу. Загалом же у водіїв та автовласників погляди щодо якості роботи центру розділилися.
"Звернувся з потребою відновити загублений техпаспорт. Взагалі ж буваю тут часто, бо купую авто кілька разів на рік. Всім задоволений. Працюють дуже добре, як і все у нас в країні", – іронічно, але без відвертої критики заявляє відвідувач В'ячеслав.
Задоволений швидкістю обслуговування черкащанин Леонід, що приїхав знімати своє авто з обліку.
А от черкаський пенсіонер Микола, який приїхав у сервіс прямо з лікарні, аби продати мотоцикл, запідозрив у сервісі блат. Чоловік каже, що бачив, як працівник сервісу провів когось без черги.
Крім того, під будівлею сервісу журналіста очікував ще один водій. Чоловік поскаржився, що сервісний центр тільки в теорії працює інакше та зручніше, ніж колишній МРЕВ.
"Схеми залишилися тими ж. Водіїв спонукають давати хабарі, хоча відкрито про це не говорять. З черги на огляд авто мене виштовхали. Бо не заплатив 100 грн. Проігнорували, не прийняли. До того ж доводиться йти до приватного експерта з оцінки авто. Бо той, що у сервісі, наприклад, оцінив мій автомобіль у 200 тисяч гривень. При тому, що реальна ціна – 40 тисяч. А для мене ця цифра визначна при отриманні субсидії", – пояснив свою думку черкащанин.
Як повідомляв сайт vikka.ua, черкащанка стала 100-тисячною користувачкою безвізу.