Нині вирішується питання про систему роботи Смілянського електромеханічного заводу та ДАК-Електропром. Вони займаються виготовленням і ремонтом електричних машин тягового рухомого складу. Підприємства мають ринки збуту готової продукції у Казахстані, Монголії та інших країнах.
Про це vikka.ua повідомили у прес-службі Черкаської облдержадміністрації.
Виробництво через відсутність матеріалів частково призупинило роботу. Все через кредиторську заборгованість замовників підприємства у 17 млн грн.
Акціонери зацікавлені в подальшій роботі заводу. Нині тут працює 1300 працівників, і вирішується питання про доцільність близько 300 робочих місць. Представники обласної влади запропонували перепрофілювати спеціальність робітників. На території заводу розташований зварний майданчик, парк механічного обладнання, також тут можна займатися ремонтом сільськогосподарської техніки.
"У нинішній ситуації, коли на Луганщині та Донеччині подібні підприємства зупинили свою роботу, смілянські ремонтні заводи можуть стати важливими стратегічними підприємствами, враховуючи їхній напрямок діяльності. Адже залізні дороги є головною транспортною артерією України. А налагодивши співпрацю з керівництвом Укрзалізниці та отримавши замовлення на ремонтні роботи, підприємства матимуть змогу працювати на повну потужність", – сказав заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації Віталій Коваль.