Голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко закликає власників медіа та журналістів бути об’єктивними під час оприлюднення даних соціологічних досліджень. Про це повідомляють у прес-службі нардепа із Черкащини.
– В Україні зараз розгорнулася ще одна війна – війна рейтингів. Нині складається враження, що власники медіа і менеджери за мовчазної згоди більшості журналістів вирішили, що справжня війна з Росією "спише" порушення норм законодавства щодо проведення виборчої кампанії, – зауважив Томенко.
За словами нардепа, серед основних порушень у ЗМІ – засилля так званої "політичної джинси" (коли рекламні матеріали політиків чи партій розміщуються у медіа без відповідної позначки "На правах реклами"), а також вже традиційна "війна рейтингів".
Микола Томенко наголосив, що абсолютна більшість медіа не вказує замовника соціологічного дослідження, що є порушенням законодавства. Акценти у тексті роблять тільки в інтересах тієї політичної сили, яка, очевидно, оплачує такий матеріал, що розміщується далі в новинах без позначки "На правах реклами".
Він також звернувся до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з проханням розпочати активно моніторити виконання норм виборчого законодавства засобами масової інформації, а також попередити медіа про недопущення подібних порушень.