Верховна Рада у другому читанні ухвалила законопроєкт 3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу», який запроваджує відповідальність за дискримінацію жінок і чоловіків у рекламі. Про це повідомляють на сайті ГУ Держпроспоживслужби у Черкаській області.
Прийняття законопроєкту дозволяє Держпродспоживслужбі більш ефективно протидіяти дискримінації за ознакою статі. Про це повідомила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька на своїй сторінці у Facebook.
– Вітаю всіх із прийняттям Верховною Радою законопроєкту 3427, який встановлює ефективні механізми по протидії дискримінаційній рекламі за ознакою статі, – зазначила Владислава Магалецька.
Законопроєктом передбачений захист прав споживачів реклами, посилення відповідальності за порушення та уточнення визначень, яке має допомогти юристам у відстоюванні позицій в суді.
Довідково
До сфери відповідальності Держпродспоживслужби належить, зокрема, захист прав споживачів реклами. За 6 місяців цього року Держпродспоживслужба порушила 67 справ щодо реклами, що порушує етичні, гуманістичні та моральні норми.
Крім того, за півроку прийнято 17 приписів щодо усунення порушень або зупинення такої реклами. На рекламодавців накладено 37 штрафів на суму 146 тисяч гривень.