Проти начальника Департаменту організації митного контролю ДФС, а в минулому – керівника Черкаської митниці Олексія Василенка, а також кількох наближених до нього співробітників прокуратура Черкаської області відкрила кримінальне провадження. Про це повідомляє національний антикорупційний портал "Антикор".
Видання опублікувало висновок слідчого прокуратури, згідно з яким у 2014-2015 роках, коли Василенко, його нинішній заступник Олександр Центнарук і ряд інших осіб значилися працівниками Черкаської митниці, ніхто з них, згідно з даними мобільних операторів, на території області насправді не перебував. Таким чином, фактично вони не виконували свої службові обов'язки.
"Однак цим звинувачення в бік Василенка і його колег не вичерпуються. Адже, оскільки на свої нинішні високі посади в ГФС вони були призначені вже в період відкритих проти них кримінальних проваджень, то призначення ці незаконні. І можуть бути анульовані в будь-який момент", – пише видання.
Торік Василенко був тимчасово призначений керівником Одеської митниці після відставки Юлії Марушевської. При цьому він, за даними видання, є главою неформальної групи всередині ДФС, деякі учасники якої не так давно були затримані за підозрою в корупції.
Зокрема у січні цього року затримали заступника голови Львівської митниці Юрія Борисова, а в квітні на хабарі спіймали начальника Одеської митниці Едуарда Іванського. Всі ці люди безпосередньо пролобійовані Василенком", – повідомляє джерело видання в ДФС.
У відповіді прокуратури Черкаської області на запит vikka.ua повідомили, що наразі триває досудове розслідування за фактом незаконного заволодіння грошовими коштами службовими особами Черкаської митниці ДФС за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.
"Наразі проводяться необхідні слідчі та процесуальні дії, спрямовані на дослідження обставин кримінального провадження", – зазначає начальник слідчого відділу прокуратури області Сергій Іванов.
Як повідомляв сайт vikka.ua, через корупцію Президент звільнив голову Уманської РДА.