Компенсувати перевезення пільгових категорій громадян держава відмовилася, тож кошти доводиться шукати у місцевих бюджетах. Про децентралізаційні процеси в області та формування місцевих бюджетів говорили на засіданні Черкаського регіонального відділення Асоціації міст України 27 жовтня.
"Уже другий рік ми зіткнулися з проблемою пільгових перевезень. Незважаючи на наявність у Бюджетному кодексі норми, що ці видатки повинні забезпечуватися за рахунок субвенції з державного бюджету, ця субвенція відсутня. А в цьому році взагалі Урядом пропонується виключити цю норму і передати повністю ці видатки на місцеві бюджети. Головна їхня мотивація – це те, що зазначені видатки не є ефективними. Виходить, що держава передає ці неефективні видатки на місцеві бюджети, щоб вони їх забезпечували", – зазначає заступник директора департаменту фінансової політики Черкаської міської ради Роман Жовнір.
Наразі такі витрати держава перекладає на плечі місцевих бюджетів і змушує фінансувати. До прикладу, тільки цьогоріч для підтримки КП "Черкасиелектротранс" місто було змушене спрямувати 32 мільйони гривень, щоб забезпечити проїзд пільгових категорій
"Тому і профільний департамент міськради, і Асоціація міст України пропонує провести державну реформу щодо монетизації пільг, тобто мають бути чітко визначені пільгові категорії і вже під них формуватися кошти у державному бюджеті", – додає чиновник.
Як повідомляв сайт vikka.ua, тролейбуси у Черкасах їздитимуть по-новому.