На сайті Черкаської міської ради жителям міста пропонують скористатись сучасними он-лайн сервісами задля передачі лічильників води.
КП «Черкасиводоканал» запровадило сучасні он-лайн сервіси для передачі показників лічильників води: Viber-бот, Telegram-бот, особистий кабінет на офіційному сайті підприємства та call-центр. Це зроблено для зручності містян і покращення їхнього обслуговування у період воєнного стану.
Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення необхідно вчасно передавати показники засобів обліку. Робити це слід щомісяця з 25 по 30 (31) число.
Швидко та зручно надати інформацію фахівцям «Черкасиводоканалу» можна завдяки сервісам Viber-бот, Telegram-бот, особистий кабінет на офіційному сайті підприємства та call-центр. Особливо актуальними ці послуги є у період воєнного стану, коли через повітряні тривоги немає можливості в повному обсязі передавати й приймати показники по телефону.
Як під’єднатися до ботів
Аби під’єднатися до бота, відскануйте QR-код, який розміщений на зображенні, або перейдіть за покликанням на вашому мобільному пристрої.
viber://pa/info?uri=che_vodokanal
Скориставшись одним із варіантів, ви під’єднаєтесь до Viber-бота КП «Черкасиводоканал», до якого буде перенаправлено автоматично.
Натиснувши вкладку «Повідомлення», ви побачите привітання.
Далі, користуючись підказками Viber-бота, введіть показники водомірів.
Telegram-бот КП «Черкасиводоканал»
Відкрийте мобільний додаток Telegram, у рядку «Пошук» напишіть «КП Черкасиводоканал» та оберіть канал з відповідною назвою. Після вибору боту відкриється діалог, який слід активувати, натиснувши кнопку «Restart».
Або відскануйте QR-код, який розміщений на зображенні.
Особистий кабінет споживача на сайті КП «Черкасиводоканал»
Щоб розпочати користуватися сервісом необхідно пройти реєстрацію, після чого ви отримаєте можливість передавати показники водомірів за декількома особовими рахунками та миттєво сплачувати за отримані послуги водопостачання та водовідведення не виходячи з дому. Також Ви зможете переглядати діючі тарифи, наявний баланс та всю історію платежів.
Працює Call-центр КП «Черкасиводоканал»
☎0-800-300-410
(0472)37-72-04, 54-36-45, 63-38-35, 54-49-76, 093-360-49-21, 050-384-63-85
Графік роботи call-центру:
пн-чт – з 8.00 до 17.00
пт – з 8.00 до 16.00
Відеоінструкція «Передаємо показники лічильників води через Viber бот» на каналі YouTube