Запрошуємо громадян України взяти участь у конкурсі на посаду начальника центру обслуговування клієнтів ПАТ «Черкасиобленерго».
Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) – підрозділ Товариства, який займатиметься наданням послуг для клієнтів ПАТ «Черкасиобленерго».
Основні завдання центру обслуговування клієнтів:
– надання клієнтам інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання послуг з розподілу електричної енергії;
– надання клієнтам інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання послуг з приєднання електроустановок клієнта до електричних мереж ПАТ «Черкасиобленерго»;
– реєстрація та розгляд звернень клієнтів, контроль за термінами надання відповіді;
– налагодження ефективної комунікації між ПАТ «Черкасиобленерго» та клієнтами;
– видача або забезпечення надсилання клієнтам через засоби електронного зв’язку готових документів (договорів, актів, угод, рахунків тощо);
– та інше.
Конкурс на посаду начальника центру обслуговування клієнтів ПАТ «Черкасиобленерго» розпочинається сьогодні, 30 жовтня 2024 року та триватиме один місяць у головному офісі ПАТ «Черкасиобленерго».
Конкурс складається з таких етапів:
– прийняття рішення про проведення конкурсу;
– оголошення про проведення конкурсу;
– прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
– перевірка поданих документів на відповідність;
– допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
– проведення конкурсного відбору;
– визначення переможця конкурсу;
– оприлюднення результатів конкурсу.
Перелік осіб, допущених до участі в конкурсному відборі, буде оприлюднений на офіційному веб-сайті ПАТ «Черкасиобленерго» з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» кандидатів.
Вимоги:
– участь можуть взяти громадяни України, які вільно володіють державною мовою, мають вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста);
– досвід роботи на керівних посадах не менше 2-х років;
– знання законодавства України та нормативних документів у сфері енергетики;
– вміння працювати в команді;
– організаторські здібності;
– комунікабельність, стресостійкість, уважність, чесність, порядність, відповідальність.
Гарантуємо:
– офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України та Колективного договору ПАТ “Черкасиобленерго”;
– своєчасну та стабільну виплату заробітної плати відповідно до діючого законодавства, за співбесідою, з посадовим окладом від 25 тис. грн.;
– професійний розвиток.
Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:
1. Заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
2. Автобіографію.
3. Резюме.
4. Копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.
5. Копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста).
6. Копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж з досвідом роботи на керівних посадах.
7. Мотиваційний лист, складений у довільній формі.
8. Інші документи, що підтверджують професійні та/або моральні якості (за бажанням).
Кінцевий термін подання документів – 14 листопада 2024 року. Документи приймаються в електронному вигляді (формат .pdf) на e-mail: о.shcherbak@cherkasyoblenergo.com
Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
– перевірки знань законодавства, зокрема Закону України «Про звернення громадян»; Закону України «Про доступ до публічної інформації»; Закону України «Про захист прав споживачів»; Закону України «Про ринок електричної енергії»; Кодексу систем розподілу; Кодексу комерційного обліку електричної енергії; Правил роздрібного ринку електричної енергії;
– перевірки професійних компетенцій шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;
– презентації державною мовою перспективного плану роботи центру обслуговування клієнтів ПАТ «Черкасиобленерго», а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.
Кандидати, які допущені до конкурсного відбору, проходять перевірку на знання законодавства України у сфері енергетики та професійних компетенцій кандидата на посаду начальника ЦОК ПАТ “Черкасиобленерго” шляхом письмового тестування.
Конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, якщо:
– Відсутні заяви про участь у конкурсі.
– До участі у конкурсі не допущено жодного кандидата.
– Жодного з кандидатів не визначено переможцем конкурсу.
У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, проводиться повторний конкурс.
Список кандидатів, які допускатимуться до участі у конкурсному відборі, буде оприлюднений на офіційному сайті Товариства.
Уповноважена особа, яка приймає документи та надає інформацію для участі в конкурсі – Щербак Оксана Миколаївна.
Телефон для консультацій: (067) 474 01 99.