Цього року в місті найімовірніше проведуть капітальний ремонт лише на одній вулиці – Сурікова. На решту міська рада пожаліла коштів.
Про це на прес-конференції сьогодні, 18 травня, повідомив міський голова Черкас Сергій Одарич.
"Цього року капітального ремонту доріг практично не буде. Підставою для цього стало наполягання депутатів не фінансувати це. Якщо робити капітальний ремонт якісно, як ми це робили у 2012 році, то дорога має прослужити 15 років. Потім її треба буде знову капітально ремонтувати. Щоб нам за 15 років відремонтувати капітально всі наші дороги з асфальтним покриттям (більше 300 кілометрів), нам щороку треба робити, як мінімум, 24 кілометри вулиць. Фактично це обсяг ремонту доріг 2012 року. Тоді ми вперше змогли сформувати бюджет і спрямувати достатню кількість коштів на ремонт доріг", – зазначив мер.
У 2012 році на це спрямували близько 70 млн грн, повідомив міський голова.
"Вартість робіт порівняно з тим часом виросла вдвічі. Основна причина – зростання вартості бітуму, який закуповують переважно із-за кордону. Ми тоді купували білоруського виробництва. Якщо спроектувати потребу міста у кошторисних призначеннях, то цього року слід було б 140 млн грн спрямувати на капітальний ремонт доріг. Такі можливості були, але міська рада відмовилися це робити", – розповів Сергій Одарич.
За його словами, цьогорічний бюджет розвитку становить 285 мільйонів гривень.
"На капітальний ремонт доріг спрямовують рекордно малу суму – 25 млн грн. При найкращих розкладах ми зможемо худо-бідно зробити вулицю Сурікова. Більше жодна вулиця не зазначає капітального ремонту доріг", – сказав Одарич.
Він також додав, що шкодує, що депутати не почули його закликів змінити пріоритети на енергозбереження і дороги.
"Пріоритетами в депутатів стали парканчики і майданчики, – зазначив міський голова. – Без внесення змін до Програми соціально-економічного розвитку на дорожні роботи в місті Черкаси сподіватися не доводиться".
Він пообіцяв ініціювати зміни до ПСЕРу та бюджету розвитку, щоб збільшити кількість спрямованих на ремонт доріг коштів.