Це люди із гарячих точок України, які транзитом переїздили Черкащину, а також ті, які тут лишилися на триваліший період.
Як розповіли журналістам vikka.ua, загалом із початку війни в обласному контактному центрі опрацювали більше як 4,5 тисяч звернень, говорить його директорка Лариса Ходаковська.
Найчастіше, говорить, люди звертаються з питаннями про те, де можна отримати ліки (особливо інсулін), а також по роз’яснення із соцвиплат. Дзвонять також і небайдужі черкасці. Пропонують житло та гуманітарну допомогу.
– На базі контактного центру у воєнний час створені додаткові напрямки роботи. У нас працюють психологи і волонтери, які приймають дзвінки. Долучилися юристи і адвокати, які консультують у кризових ситуаціях. Також працює гуманітарний напрямок, – розповіла Лариса Ходаковська.
Контактний центр працює 24/7 і тримає зв’язок з усіма волонтерськими організаціями області, а також керівниками всіх рівнів – від ОДА до територіальних громад.
Гаряча лінія Черкаської ОДА: (068)621-80-29; (050)420-13-56.
Більше потрібних номерів можна знайти на сайті облдержадміністрації.