Адміністрація черкаського супермаркету "Сільпо" вибачилася за поведінку свого касира, яка відмовилася обслуговувати покупця українською та навіть покликала охорону, аби вивести його. Нагадаємо, про випадок, який стався увечері 28 липня із її чоловіком, розповіла у Facebook черкащанка Оксана Колісник.
Як повідомили "Прочерку" у прес-службі "Сільпо", відповідно до стандартів сервісу мережі, працівники мають відповідати гостю тією мовою, якою він звертається до персоналу закладу.
"Цей випадок – це приклад, коли особиста позиція людини впливає на рівень якості роботи. Після інциденту керівництво супермаркету провело зустріч із працівником. З точки зору рівня обслуговування покупців та поведінки на робочому місці дії працівниці не можуть вважатися професійними. За результатами зустрічі було прийняте спільне рішення про завершення трудових відносин", – йдеться у повідомленні.
Як повідомляв сайт vikka.ua, черкащанина випхали з супермаркету за прохання обслуговувати українською.