НовиниІнвестори поки не наважуються запускати надсучасний потяг Черкаси-Київ

Інвестори поки не наважуються запускати надсучасний потяг Черкаси-Київ

-

- Advertisment -

Західні інвестори, які ще в 2013 році розглядали проект щодо модернізації української залізниці і запуску швидкісних сучасних потягів із Черкас до Києва, нині не наважуються втілити це в життя через кризу і невизначеність в Україні.

Зараз інвестори спостерігають за станом справ у нашій державі, хоча й не виключають за певних умов запуск такого проекту, повідомив кореспонденту vikka.ua представник інвестора Йогеннес Андерсен.

"Ця публікація про наші плани запускати потяг Черкаси-Київ взагалі-то вийшла вперше ще в 2013 році, – говорить він. – Тоді нас зупинили відмова Януковича від євроінтеграції, Майдан і війна. Інвестори побоюються падіння гривні, подорожчання проекту у національній валюті і зменшення пасажиропотоку".

За словами Андерсена, західні інвестори, можливо, готові розглянути проект, якщо бізнес-план показує прибуток хоча б через років 10.

"Для цього потрібні державні інвестиції в оновлення самої колії з метою підвищення швидкості до 160 км/год. Треба пільговий доступ до цих же колій і ремонтному депо, а також вирівняння конкурентного середовища, наприклад, зняття ПДВ на квитки і скасування дорожних акцизів для залізниці на дизельне паливо. Маршрутки ж, як правило, не платять ПДВ або "білих" зарплат, правильно?" – наголосив датський представник інвестора.

Натомість, як запевнив він, "ми надаємо мобільність населення, комфорт, нові потяги, модернізацію". Так "співпраця з Україною могла б відбуватися у форматі "приватно-публічного партнерства".

Андерсен також розповів, що у разі, якщо такий проект все-таки запустять в Україні, то проїзд у приватному потязі коштуватиме приблизно так само, як у маршрутках.

"Навіть 3-х вагонний поїзд коштує від 5 до 10 мільйонів доларів. Ці гроші треба повернути. Якби прибрали ПДВ на залізничні квитки, як у багатьох країнах ЄС. Маршрутка ж не платить ПДВ. Якби держава давала дотації, розуміючи, що сучасний транспортний зв'язок розвиває економіку і згуртованість країни", – наголосив він.

За словами Андерсена, інвесторам треба, як мінімум, 500 пасажирів щодня туди і назад, а для цього вони будуть готові запустити близько 5-8 поїздів у різний час для зручності.

"Питання ще в тому, чи готові черкащани підлаштовуватися під потяг-експрес із інтервалом від 1,5 до 3 годин – із відправленням від залізничного вокзалу з зупинкою ще на платформі біля мосту в Соснівці?" – поцікавився він.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
найдавніші
найновіші більшість голосували
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

Побив касира і забрав цигарки: у Черкасах затримали чоловіка

Черкаські патрульні по гарячих слідах затримали ймовірного грабіжника. Екіпаж патрульних отримав виклик на службовий планшет "Грабіж". Оперативно прибувши на місце...

На Черкащині попрощаються із загиблим воїном

Канівська громада втратила 24-річного жителя села Хмільна, захисника України Олександра Садового. Про це повідомляє пресслужба Канівської міськради.  Після строкової служби...

Цікаве:

Гід із покупки чохла для iPhone 15 Pro Max: як не переплатити?

Смартфон iPhone 15 Pro Max — це не просто...

Полична чи підлогова: яку акустичну систему вибрати для домашнього користування

Прослуховування музики та перегляд фільмів вдома — заняття приємні,...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x