Казкові, магічні та екстравагантні образи на тілі створює за допомогою фарби Анастасія Гур'янова. Аби писати такі "живі" картини, потрібні не тільки досвід та майстерність, а ще й неабияка витримка як художника, так і моделі. Про особливості боді-арту черкащанка розповіла сайту vikka.ua.
"Мої моделі, які раніше ніколи не пробували себе в боді-арті, часто питають: "Чи витримаємо так довго стояти?". А коли вже завершуємо створення образу, самі дивуються, що так швидко минув час – години перетворюються у хвилини. Ми настільки спрацьовуємося у процесі, що кожна моя модель просить знову, щоб її розписала. Звісно, це не може не надихати. Тому, власне, з усіх видів мистецтва боді-арт мені подобається найбільше", – розповідає художниця.
Почала малювати Анастасія ще з раннього дитинства. Вже у підлітковому віці дівчина написала олією свою першу картину. А от спробувала себе у боді-арті художниця два роки тому.
"Це був щорічний захід "Ніч у музеї". Я повністю розписала дівчину, то була моя подружка. Образ, який тоді створила, називався "Потік життя". Мене так затягнуло у процес, що з того часу я ще більше зацікавилася цим стилем та почала частіше брати участь у фестивалях і конкурсах, де потрібні були "живі" картини", – пригадує черкащанка.
Вже за місяць художницю знову запросили до музею. Цього разу на святкування Івана Купала.
"Дівчину-модель я не знала, тому це було для мене ще цікавіше та екстремальніше. Дуже швидко ми з нею знайшли спільну мову та творчу атмосферу. За три години я створила образ за мотивами твору Тараса Шевченка "Лілея". Дівчина постала в образі квітки, водяної лілії. Її перевтілення настільки прийшлося всім до смаку, що ми посіли перше місце у конкурсі. Я була в захваті, адже на той момент у мене практично не було досвіду у цьому стилі", – зазначає Анастасія.
Художниця зізнається: труднощів у такому мистецтві не виникає – дівчині комфортно писати на тілі людей так само, як і на полотні чи на стіні.
"Зазвичай я малюю не більше трьох годин. Цього достатньо, щоб розмалювати модель. При цьому процес не залишає байдужим жодного глядача. Часто люди спостерігають, підходять, просять сфотографуватися. Бували випадки, що й доторкнутися хотіли. Це, звичайно, я забороняю, тож без охорони краще не ходити", – жартома розповідає художниця.
Кожному розпису на тілі передує ретельна підготовка. Художниця продумує образ, а також майструє реквізит, що має його доповнити. Проте інколи доводиться й імпровізувати.
"Дивний випадок стався ось на днях. Я брала участь в показі боді-арту в художньому музеї та представила шість авторських картин з однієї серії "Рожеві дельфіни, фламінго та крило янгола". До образу я підготувала два рожеві дельфіни з пінопласту. По дорозі, коли йшла в музей, мене штовхнула незнайома людина, зачепила дельфіна і в нього відломився хвіст. Добре, що проходила повз ринок, де і придбала шпильки для волосся та нашвидкуруч ремонтувала реквізит. Звісно, було шкода, бо робила дельфіна два дні. Проте зрештою образ вийшов, як і задумувала, а то й краще", – пригадує Анастасія.
Найскладніший образ дівчина створювала до фестивалю "КіноШот", що комбінував у собі різні жанри кіномистецтва. Це була містика, фантастика, пригоди, мелодрама, фентезі, фільм жахів і художні фільми.
Також Анастасії запам’ятався образ "Аліси в країні чудес". Він поєднував у собі головну героїню Алісу, пташку фламінго і гральні карти. А в образі "Хранительниці сонця та місяця" сонце уособлювала ніжна косуля, а місяць – дика пантера.
"Хочу і в подальшому експериментувати у боді-арті. Планую запросити більше моделей та створити щось цікавіше та складніше. Такий стиль надихає створювати щось неймовірне, загадкове та дивуюче", – додає Анастасія Гур'янова.
Як повіломляв сайт vikka.ua, черкащанка на Балі розвиває власний бренд сумок зі шкіри рептилій.