Депутат Черкаської міської ради від Партії вільних демократів Тарас Коломієць зареєстрував три звернення, що стосуються аналізу роботи громадського транспорту в Черкасах. Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook.
Перше звернення, яке подав депутат, стосується тролейбусного парку. Оскільки за минулий рік КП "Черкасиелектротранс" отримав з бюджету 70 млн. грн. і ще 17 млн. заробили від продажу квитків. Відтак виходить 87 млн. – обсяг коштів комунального підприємства. На лінії їздить 52 тролейбуси. З цього виходить, що середні затрати по підприємству в рік на утримання одного тролейбусу складають 1,6 млн. грн., при вартості нового тролейбусу – близько 4 млн. грн. Тобто робота одного тролейбуса обходиться місту в приблизно 140 тис. грн. в місяць.
"Мене, як члена бюджетної комісії, обурює поведінка директора КП "Черкасиелектротанс" Петра Кучера. Кожен раз, коли він приходить у міську раду, то просить грошей: "Дайте кошти, або станемо, зійдемо з маршрутів" тощо. Тому вирішив із групою економістів і членами команди "Вільних демократів" проаналізувати роботу тролейбусного парку", − повідомив Тарас Коломієць.
Друге звернення стосується транспортної реформи. В 2012 році Національним інститутом "Львівська політехніка" була розроблена Концепція транспортної реформи для Черкас. За цю концепцію заплатили гроші з міського бюджету.
"Проте всі зараз говорять про цю концепцію, але в очі ніхто її не бачив. Хочу з’ясувати, яка доля цього документа і чому вже три роки міська влада не може прочитати бодай три сторінки цього документа", − зазначив депутат.
Третє звернення, зареєстроване "вільнодемократівцем" стосується роботи приватних перевізників. Планується сформувати ініціативну групу, яка на першому етапі проаналізує роботу громадського транспорту, на другому – ініціюватиме початок транспортної реформи, на третьому – шукатиме партнерів у ЄБРР та Світовому банку. Бо власне, міський бюджет цей проект не потягне. Тому, на думку депутата, треба шукати менеджера для цього проекту за межами Черкас.
"Так місто вже більше не може, десятки мільйонів спрямовувати на утримування тролейбусного парку, в якому немає чіткого обліку перевезених звичайних пасажирів та пільговиків. Також містяни заслуговують на значно кращий сервіс збоку приватних перевізників. Давно вже настав час впорядкувати цей безлад, з якими ще три роки тому обіцяв розібратися Анатолій Бондаренко і ВО "Батьківщина", − підкреслив Тарас Коломієць.
Як повідомляв сайт vikka.ua, під час руху із черкаської маршрутки випало двоє людей.