Під час виборчих перегонів нинішній мер Черкас Анатолій Бондаренко обіцяв відремонтувати всі черкаські дороги "протягом року". Коли став мером – заявив, що з’їсть краватку, якщо не здійснить свою обіцянку. Депутат Черкаської міської ради Олександр Згіблов нагадав у Facebook, що минає вже третій рік, а краватку Бондаренко так і не покуштував.
У поясненні до петиції депутата міської ради Миколи Мирзи про "Ініціативу громади відправити мера у відставку" Бондаренко похвалився, що він "зробив за два роки більше доріг, ніж попередники за 10 років". І навів цифри: за 2016 рік – 200 тис. м. кв, а в 2017 році – 150 тис. м. кв відремонтовано доріг. Згіблов зазначає, що чиновникам зручно вимірювати дороги у метрах квадратних, але прості люди вимірюють відстань в кілометрах.
"Рахуємо. Ширина вулиці з двостороннім рухом – 7 метрів, магістралі – 16 метрів. Беремо середню ширину – 9 метрів. 200 000: 9 = 22,2 км, 150 000:9 = 16,6 км. Команда Одарича лише за 2012 рік відремонтувала – 25 км. А до цього у попередні роки при бюджеті, який в 20 разів менший, ніж зараз, вдалося розширити Гагаріна, відремонтувати Хрещатик, Подолінського, Замковий узвіз, 2-го Українського фронту, Громова. Згодом у 2014-2015 роках Одаричу при повній відсутності підтримки в депутатському корпусі відремонтували Козацьку, Вербовецького, Канівську, частину Свято-троїцької, частину Б. Вишневецького, Небесної Сотні. Тобто Бондаренко не зміг "догнати і перегнати" рекорд Одарича в 25 км на рік. Тому і кажу, що меру варто вже починати їсти краватку", – розповідає Згіблов.
На сесії міської ради депутат Тарас Коломієць звернувся із запитом надати перелік вулиць, де був проведений ремонт і терміни гарантій.
"Перелік надали. На 2 аркушах. За 2016 рік значиться 26 ділянок вулиць, з них 3 – як не "завершений об’єкт". За 2017 рік – 13 обєктів, з яких 3, як "незавершений об’єкт". Взяв у руки перелік. Найбільша протяжність відремонтованої вулиці – 546 метрів, найменша – 126 метрів", – аналізує Олександр Згіблов.
Далі депутат наводить перелік вулиць і їхню довжину.
"Разом виходить щось трохи більше 5 км. Одна ділянка в межах кварталу. Для свідків "покращення від Бондаренка" – це виливається в слова "щось робить", а для стратегії ремонтів і розвитку міста – це срамота! Зробити один квартал вулиці Амброса і розповідати, що ми ремонтуємо дороги! Відремонтувати 120 метрів Пастерівської і казати – зроблено. Аж смішно!Чому так зроблено? Уникали тендерів. До 1,5 млн грн можна проводити без тендеру. Тому кожна ділянка була подріблена на окремий об’єкт. Влада сама визначала підрядника за принципом: "тому дам, а цьому… теж дам, але після…" Це своєрідна корупція. У коло ремонтників входили тільки свої наближені фірми. Якість ремонтів ви вже самі можете бачити", – каже "вільнодемократівець.
Додає, що ремонт бульвару Шевченка (ще не завершений) уже обійшовся платникам податків м. Черкаси у 62 млн. грн. Один із останніх тендерів – ремонт 2 км бульв. Шевченка від Можайського до Університетської за 34 млн. грн!.
"По 17 млн за 1 км! Це золотий бульвар Шевченка! Після таких сум мер Бондаренко має їсти краватку… в камері СІЗО…" – підсумовує Згіблов.
Як повідомляв сайт vikka.ua, мер Черкас продовжує порушувати регламент.