У рамках роботи по розвитку КП "Черкасиелектротранс" фракція ВО "Свобода" в Черкаській міській раді надала директору департаменту ЖКГ Андрію Наумчуку пропозиції із своїм баченням можливого вирішення ситуації. Про це повідомив депутат Черкаської міської ради Ярослав Нищик на своїй сторінці у Facebook.
1. Cтворення дочірнього підприємства від КП "Черкасиелектротранс", яке може не надавати послуги з пільгового перевезення пенсіонерів, і збільшуючи кількість одиниць транспорту, розвивати саме підприємство, яке може стати прибутковим, розвиток його до рівня єдиного муніципального перевізника. КП "Черкасиелектротранс" залишається із кількістю одиниць електротранспорту, яка необхідна для виконання соціальної функції з пільгового перевезення окремих категорій громадян.
2.Передбачити кошти для придбання валідаторів, що забезпечить введення системи єдиного квитка.
3. Передбачити розірвання договорів із перевізниками, що обслуговують автобусні маршрути, які дублюють маршрути електротранспорту, натомість кількісно передбачити на них збільшення електротранспорту КП "Черкасиелектротранс" до 20 одиниць на маршрут із числа одиниць рухомого складу, що нині не залучаються для обслуговування маршрутів (таких тролейбусів у Черкасах біля 40). Приватним перевізникам запропонувати нові маршрути.
4. Переглянути вартість проїзду в комунальному транспорті. Передбачити наближення фактичної ціни до ринкової.
5. Перехід на систему цільової адресної допомоги замість системи відшкодування за перевезення пільгових категорій громадян. Фактично монетизувати пільгу.
6. Забезпечити категорійність квитків (як варіант пенсіонери, учні, студенти – 1 грн, всі інші – 2 грн).
7. Налагодження роботи по рекламі (використання стовпів, розміщення моніторів, зовнішня реклама).
8. Забезпечити надходження коштів з реклами на рахунки КП "Черкасиелектротранс" для фінансової мотивації працівників підприємства працювати з потенційними рекламодавцями.
9. Запустити систему моніторингу та створення єдиного диспетчерського пункту, що здійснював би нагляд за рухом комунального та приватного транспорту при обслуговуванні міських пасажирських перевезень.
10. Відмовитись від обслуговування маршрутів, де розрив між тролейбусами складає більше 20 хв, оскільки такі маршрути є завідомо збитковими, та орієнтовані на перевезення лише пільговиків.
Як повідомляв сайт vikka.ua, проїзд у тролейбусах для студентів та учнів Черкас стане удвічі дешевшим.