НовиниЧеркаські "свободівці" пропонують поділити квитки на тролейбус на 3...

Черкаські "свободівці" пропонують поділити квитки на тролейбус на 3 категорії

-

- Advertisment -

У рамках роботи по розвитку КП "Черкасиелектротранс" фракція ВО "Свобода" в Черкаській міській раді надала директору департаменту ЖКГ Андрію Наумчуку пропозиції із своїм баченням можливого вирішення ситуації. Про це повідомив депутат Черкаської міської ради Ярослав Нищик на своїй сторінці у Facebook.

1. Cтворення дочірнього підприємства від КП "Черкасиелектротранс", яке може не надавати послуги з пільгового перевезення пенсіонерів, і збільшуючи кількість одиниць транспорту, розвивати саме підприємство, яке може стати прибутковим, розвиток його до рівня єдиного муніципального перевізника. КП "Черкасиелектротранс" залишається із кількістю одиниць електротранспорту, яка необхідна для виконання соціальної функції з пільгового перевезення окремих категорій громадян.

2.Передбачити кошти для придбання валідаторів, що забезпечить введення системи єдиного квитка.

3. Передбачити розірвання договорів із перевізниками, що обслуговують автобусні маршрути, які дублюють маршрути електротранспорту, натомість кількісно передбачити на них збільшення електротранспорту КП "Черкасиелектротранс" до 20 одиниць на маршрут із числа одиниць рухомого складу, що нині не залучаються для обслуговування маршрутів (таких тролейбусів у Черкасах біля 40). Приватним перевізникам запропонувати нові маршрути.

4. Переглянути вартість проїзду в комунальному транспорті. Передбачити наближення фактичної ціни до ринкової.

5. Перехід на систему цільової адресної допомоги замість системи відшкодування за перевезення пільгових категорій громадян. Фактично монетизувати пільгу.

6. Забезпечити категорійність квитків (як варіант пенсіонери, учні, студенти – 1 грн, всі інші – 2 грн).

7. Налагодження роботи по рекламі (використання стовпів, розміщення моніторів, зовнішня реклама).

8. Забезпечити надходження коштів з реклами на рахунки КП "Черкасиелектротранс" для фінансової мотивації працівників підприємства працювати з потенційними рекламодавцями.

9. Запустити систему моніторингу та створення єдиного диспетчерського пункту, що здійснював би нагляд за рухом комунального та приватного транспорту при обслуговуванні міських пасажирських перевезень.

10. Відмовитись від обслуговування маршрутів, де розрив між тролейбусами складає більше 20 хв, оскільки такі маршрути є завідомо збитковими, та орієнтовані на перевезення лише пільговиків.

Як повідомляв сайт vikka.ua, проїзд у тролейбусах для студентів та учнів Черкас стане удвічі дешевшим.

 

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
найдавніші
найновіші більшість голосували
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

У Черкасах водій буса збив людину на переході

У Черкасах поліцейські затримали водія, який збив пішохода на вулиці Пастерівська. Повідомляє Поліція Черкащини. Дорожньо-транспортна пригода сталася сьогодні вранці на...

Співочий гурт “Буднітай” відзначив своє 17-річчя благодійним концертом (ВІДЕО)

Своє 17-річчя відзначив жіночий акапельний гурт «Буднітай». З нагоди свята вирішили влаштувати благодійний концерт. Знімальна група ВІККА завітала за...

Цікаве:

Гравіювання на шкірі: як змінювалась його роль в історії

Гравіювання на шкірі – це техніка, яка має багатовікову...

Як під’єднати телефон до комп’ютера?

Під час купівлі нового телефона в комплекті обов'язково має...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x