"Просимо сплатити за електроенергію таку-то суму. У разі несплати ваш об’єкт буде подано в реєстр на відключення". СМС-повідомлення такого змісту днями почали отримувати черкасці. Меседжі такого змісту містян налякали. Дехто з них переконує: жодних боргів за спожиту електроенергію не має.
Мета таких повідомлень – інформування абонентів про наявні заборгованості, розповіли vikka.ua у ТОВ "Черкасиенергозбут". І попросили не хвилюватись, однак сплачувати рахунки вчасно.
Facebook / Yulia Tkachenko
"Ми чудово знаємо, що зараз карантин і діють обмеження, заборона на відключення споживачів і виставлення попереджень. Однак чинне законодавство НЕ дозволяє взагалі не платити. Тому ми інформуємо споживачів щодо того, що в них є заборгованість. Законом України визначений термін: до кінця карантину і ще 30 днів після його завершення, протягом яких абонент має повністю оплатити заборгованість. Якщо це не буде зроблено, на 31-й день після закінчення карантину його можуть відрізати від електропостачання, – роз'яснює заступник директора з організаційних питань Олена Коваль. – Задля того, щоб у людей не накопичувалась і не зростала заборгованість, проводимо таке інформування. Адже розуміємо, що заплатити за три місяці одночасно набагато важче, ніж платити своєчасно три місяці поспіль".
У Товаристві наголошують: якщо споживач отримав СМС, у якому вказаний неправильний особовий рахунок або інші не зовсім коректні дані, він може звернутись до кол-центру або Центру обслуговування споживачів, аби відповідні зміни буди внесені до бази.
Вже найближчим часом містяни отримають квитанції про спожиту за минулий місяць електроенергію. Сплачувати їх краще онлайн, аби не порушувати правил карантину у відділеннях пошти чи банків.
Як раніше повідомляв сайт vikka.ua, у Чекрасах приватні підприємці маскують автомати розливу питної води під водоканалівські.