Цьогоріч на ремонт доріг Уряд планує витратити близько 16 млрд грн. Однак чиновники запевняють: без контролю за великоваговим транспортом, перевантаженість якого є найбільш руйнівною для українських автодоріг, ремонт доріг не має сенсу. Про це повідомляє ASN.
Тому Державній службі з безпеки на транспорті доручили не тільки штрафувати порушників, а й відправляти перевантажені машини на штрафмайданчики.
І такі заходи вже дають свої результати. Зокрема, за результатами зважування габаритного транспорту територіальним управлінням Укртрансбезпеки в Черкаській області, місцева прокуратура з початку року направила до судів уже 6 позовів, стягнення з яких повинні становити 219 тисяч гривень. Два позови суди вже задовольнили, і перевізникам довелося заплатити штрафи загальною сумою 105 тисяч гривень.
У серпні Черкаська місцева прокуратура направила до адміністративних судів ще дві позовні заяви. Прокурори мають намір стягнути плату за проїзд автомобільними дорогами загального користування вантажівок, вага яких перевищує нормативи, на суму 33 тисячі гривень.
Звернутися до суду прокурорам довелося після того, як працівники Укртрансбезпеки, зваживши вантажівки конкретних перевізників, виявили перевагу і направили відповідні акти компаніям. На сплату стягнень у останніх було 30 днів, але штрафи так і не були заплачені.
Як повідомляв сайт vikka.ua, у спекотні дні на Черкащині обмежено рух вантажного транспорту.