Незважаючи на заборгованість з боку місцевих рад, філія УЗ "Одеська залізниця" ухвалила рішення зберегти приміське сполучення у повному обсязі, враховуючи їхнє велике соціальне значення. Так, щодоби на залізниці курсує 62 пари приміських поїздів.
Разом з тим, залізничники відзначають, що із компенсацією за перевезення пільгових категорій громадян у поточному році склалася досить критична ситуація. Міські, районні державні адміністрації відмовляються підписувати угоди по компенсації за надання послуг пільговикам, мотивуючи відсутністю коштів як у державному, так і в місцевому бюджетах. В результаті лише за 7 місяців 2016 року регіональна філія "Одеська залізниця" зазнала збитків у приміському сполученні на суму 215,2 млн грн. Рівень збитковості яскраво ілюструє відсоток покриття витрат доходами – цей показник становить 13,34%, тобто з кожної вкладеної гривні повертається тільки 13 копійок.
У цілому по Україні Черкаська область опинилася серед аутсайдерів по виплатах "Укрзалізниці" за приміське сполучення. Так, у Черкаській, Луганській, Сумській, Житомирській, Чернігівській, Вінницькій, Дніпропетровській областях тільки по одній раді здійснили відповідні виплати. Найсправніше платять за пільговиків Хмельницька, Миколаївська, Кіровоградська, Запорізька і Полтавська області.
В Укрзалізниці сподіваються, що договори на компенсацію з регіональними філіями ПАТ "Укрзалізниця" все-таки будуть укладені, і пасажири поїздів приміського сполучення надалі отримуватимуть послуги з перевезення в повному обсязі.
Аби зберегти приміські перевезення, залізничники також закликають пасажирів купувати квитки за повну вартість та вимагати квиток, а також купувати абонементні квитки, завдяки яким на поїздках можна заощадити до 43% вартості проїзду.
Як повідомляв сайт vikka.ua, Черкащиною можуть курсувати ретро-потяги.