НовиниЧеркащани пересідають на двоколісний транспорт

Черкащани пересідають на двоколісний транспорт

-

- Advertisment -

З приходом весни на вулицях міста все частіше можна зустріти велосипедистів. Дехто обирає цей транспорт для прогулянок у вільний час, а для декого він стає повноцінним засобом пересування містом і альтернативою автобусам-тролейбусам, інформує in.ck.ua.

– Поїздка велосипедом на роботу дає мені можливість розслабитися і зібратися з думками. Це особливо актуально в теплу пору року. Інколи я виїжджаю на роботу значно раніше, ніж того вимагає час, аби насолодитися поїздкою. Не можу сказати, що на двоколісному добираюся на роботу значно швидше, я економлю хвилин 5-10, але морального задоволення і користі для організму отримую багато. Черкаси – дуже зручне місто для велосипедистів: прямі вулиці, відсутність значних підйомів і спусків, компактність, чудові парки та ліс з величезною кількістю маршрутів для прогулянки. Вдома залізного коня зберігаю на балконі, на роботі – прямо в офісі. Ніколи не залишаю на вулиці, оскільки навіть найкращий замок не гарантує повного захисту від крадіжки. Мої колеги ставляться до велосипедних поїздок досить позитивно, дехто навіть собі придбав ровер. Тепер інколи їздимо на роботу разом, – розповідає програміст Віктор Варич.

– Якщо зранку сісти "в сідло", це подарує гарний настрій на весь день. Я катаюсь на двоколісному і зимою, і літом все життя. Велосипед – це моя транспортна незалежність. Він економить час, я можу дістатися в будь-який район міста. У мене є два велосипеди. Якщо їду на роботу чи у справах, користуюся надійною перевіреною часом "Україною". Для звичайних велопрогулянок обираю новий сучасний ровер. Автомобілістів намагаюся не провокувати, тому завжди поступаюся дорогою, – каже сантехнік Олексій Безуглий.

– Їздити велосипедом на роботу я розпочав суто з прагматичних цілей – для економії. Але проїхавши тільки один раз із дому на роботу, відчув усі переваги цього транспорту. Велосипед дарує мені свободу та швидкість,  дорогою помічаєш багато нового, цікавого, того, чого не побачиш, їдучи в маршрутці. Окрім того, використовую ровер, щоб відвезти сина в садочок: йому дуже подобаються такі велопрогулянки, завжди з нетерпінням чекає поїздки. На підприємстві, де я працюю, велосипедний транспорт – це норма. В теплу пору року в нас тут свій велопарк. Взимку їздять лише найбільш віддані фанати двоколісного, – розповідає менеджер В’ячеслав Єфіменко.

– Я катаюся на ровері з дитинства. По місту почала їздити з одинадцятого класу: спочатку – тротуарами, а з першого курсу – вже проїжджою частиною. Крутити педалі Черкасами зручно, наше місто створене, щоб стати велосипедним. Коли я їду зі своєю донечкою, намагаюся обирати менш завантажені вулиці. На тротуари не виїжджаю, це не зручно, і з пішоходами тяжко ділити смугу. Велосипед добре економить час, який пасажир громадського транспорту витрачає на очікування автобуса, пробки, світлофори. Автомобілісти на дорогах зустрічаються різні: одні можуть зовсім не відреагувати і облити на швидкості брудною водою з калюжі, а деякі об’їжджають десятою дорогою, мабуть, бояться, що за кермом дівчина, – говорить громадський діяч Аліна Котолуп.

– Для мене поїздка велосипедом на роботу – це хороша ранкова розминка, яка бадьорить на весь день. Крім того, вона допомагає повністю прокинутися. Коли зранку крутиш педалі, приємно бачити, як прокидається  місто. Дороги ще не завантажені, тому я добираюся на роботу набагато швидше, ніж на будь-якому альтернативному транспорті, економлю близько 10-15 хв. Автомобілісти ставляться до мене неоднозначно. Бували випадки, коли обливали брудом, нібито не помічаючи на дорозі. Деякі водії не сприймають мене, як рівноцінного учасника дорожнього руху, їх можна зрозуміти. Особисто я правил дорожнього руху намагаюся не порушувати, проте частенько бачу грубі помилки з боку інших велосипедистів, – розповідає комірник Андрій Колісніченко.

– Велосипед це мій улюблений транспортний засіб. Дорога ровером на роботу займає на 5 хвилин менше, у порівнянні з громадським транспортом, хоча я не женуся за економією часу. Для мене це зарядка для тіла, особливо гарний спосіб прокинутися зранку. Велосипедна прогулянка є непоганою альтернативою психологічної розрядки після роботи. Я намагаюся адаптуватися до умов міського середовища. Якщо не брати до уваги стан доріг, особливого дискомфорту не відчуваю, ганяю всюди, де це можливо. Ставлення автомобілістів до велосипедистів дуже різне. Зазвичай велосипедистів сприймають дуже скептично, здебільшого через незнання правил дорожнього руху. Іноді автомобілісти поводяться ввічливо та пропускають мене, за що я їм дуже вдячний. Проте бувають випадки, коли вони маневрують, як їм заманеться, ігноруючи інших учасників дорожнього руху, – каже інженер Сергій Боровський.

Як повідомляв сайт vikka.ua, черкащанин катався по місту на чудернацькому велосипеді.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
найдавніші
найновіші більшість голосували
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

У ДТП біля Золотоноші постраждала 63-річна жінка

На 115 км автодороги «Бориспіль-Запоріжжя» в межах міста Золотоноша сталася дорожньо-транспортна пригода, у якій постраждала 63-річна пасажирка. Про це...

Черкаські спортсмени здобули 9 медалей на Кубку України та Всеукраїнському турнірі

У Кременчуці відбувся Кубок України серед дорослих та Всеукраїнський турнір серед юнаків і юніорів з таеквон-до ІТФ. У змаганнях...

Цікаве:

Як під’єднати телефон до комп’ютера?

Під час купівлі нового телефона в комплекті обов'язково має...

Пральна машина Electrolux – особливості, зручності, поширені поломки

Пральна машина Electrolux – це техніка преміум-класу, відома своєю...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x