Орієнтовно 130 тисяч споживачів обслуговують відділи по роботі з юридичними та побутовими споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго». Фахівці цих служб консультують споживачів з необхідних питань та допомагають у оформленні документів.
З якими питаннями можна звернутися до спеціалістів та які сервіси допомагають підприємствам оперативно та зручно комунікувати з Товариством та навіть дистанційно надсилати звіти, розповідають працівники цих служб.
Так, відділ по роботі з юридичними споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» обслуговує 3872 юридичних споживачі, приймає від підприємств та організацій щомісячну звітність, розрахунки, акти виконаних робіт.
– Крім того, наш відділ надає консультації по нарахуваннях за реактивну електроенергію, втратах та розподілу. Кожного місяця ми формуємо обсяг електроенергії за поточний місяць наших юридичних споживачів і передаємо їх на опрацювання до ПАТ «Черкасиобленерго»,- розповіла начальник відділу по роботі з юридичними споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» Ганна Єсик. – Для автоматизації процесів та поліпшення роботи зі споживачами на офіційному сайті ПАТ «Черкасиобленерго» працює «Кабінет юридичного споживача». Це дуже зручно, адже споживачам не треба сюди їхати, а можна надсилати звітність дистанційно. Наші фахівці професійно та злагоджено виконують свою роботу і до кожного споживача мають індивідуальний підхід.
Фахівець відділу по роботі з юридичними споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» Ірина Захарченко додає, що «Кабінет юридичного споживача» створено з 2018 року.
– За цей час майже половина юридичних споживачів, а це орієнтовно 1800 підприємств та організацій отримали такий особистий кабінет. Це полегшує роботу фахівця та економить час наших споживачів, адже їм не треба їхати і стояти в чергах. Вони можуть засвідчувати звітність електронним підписом та передавати документи, звіти про використання електричної енергії, отримувати акти і звіти також підписані нашими фахівцями. Якщо виникають додаткові питання, то їх також можна вирішити через «Кабінет юридичного споживача», – зазначила Ірина Захарченко.
Також вона розповіла, що для реєстрації особистого кабінету необхідно звернутися у відділ по роботі з юридичними споживачами та підписати додаткову угоду. Після цього буде надісланий унікальний ключ та через банківську програму споживачі отримають доступ і зможуть одразу ним користуватися. Час реєстрації особистого кабінету триває орієнтовно день-два: від підписання заяви і до відправлення ключа.
У відділі по роботі з побутовими споживачами обслуговується згідно договірних зобов’язань близько 125 тисяч абонентів.
Провідний фахівець відділу по роботі з побутовими споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» Наталія Старченко зауважила, що споживачі можуть звертатися до відділу з будь-яких питань, що стосуються електропостачання.
– Споживачі до нас звертаються з різних питань. По опломбуванню, щодо заміни однотарифного лічильника на двотарифний, корегування показів лічильника, щодо переоформлення особистих рахунків, зміни прізвища власника, також приймаємо покази лічильників. Здебільшого корегування здійснюють тим споживачам, які через повномасштабну війну виїхали і не передавали покази лічильників. Оскільки згідно правила, якщо не передаються покази, то ми нараховуємо планове нарахування. Втім бувають і інші випадки, де необхідно корегування. Так само у нашому відділі обслуговують і контролерів,– повідомила Наталія Старченко.
Начальник відділу по роботі з побутовими споживачами Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» Ірина Тяктєва зауважила, що окрім особистого кабінету юридичного споживача у ПАТ «Черкасиобленерго» працює також «Кабінет побутового споживача» та зручні онлайн сервіси, за допомогою яких можна вирішити необхідні питання: швидко передати покази лічильника, дізнатися інформацію про споживання електроенергії, про планові, позапланові та аварійні відключення. Зокрема кол-центр ПАТ «Черкасиобленерго», чат бот у Viber та Telegram.
Якісне надання послуг споживачам Черкаською міською філією підтверджує жителька міста Черкаси Лариса Пархоменко.
– Я співпрацюю з Товариством орієнтовно шість років, то мені дуже приємно працювати. Працівники ввічливі, пояснюють зрозуміло, дуже приємно приходити до них. Зараз у нас триває приєднання до електроустановки, тож я звернулась до них за консультацією,– зазначила Лариса Пархоменко.
Директор Черкаської міської філії ПАТ «Черкасиобленерго» Вадим Трохимець наголошує, що Черкаська міська філія ПАТ «Черкасиобленерго» обслуговує юридичних та побутових споживачів міста Черкаси за договірними умовами.
– З усіма споживачами ми маємо договірні умови, які повинні виконуватися з обох сторін. Коли споживач виконує умови договору між споживачем і оператором системи розподілу, то зі свого боку ПАТ «Черкасиобленерго» гарантує якісні послуги для вирішення будь-яких питань, які виникають у споживача,- підсумував Вадим Трохимець.
Шановні споживачі! Нагадуємо, щодо питань розподілу електричної енергії ви можете звертатися до кол-центру Товариства у цілодобовому режимі за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328.
Користуйтеся зручними онлайн сервісами:
– особистим кабінетом споживача на сайті нашого Товариства;
– паблік-аккаунтом ПАТ “Черкасиобленерго” у Viber. Для швидкого доступу просто відскануйте QR-код;
Telegram ботом ПАТ “Черкасиобленерго”. Для швидкого доступу просто відскануйте QR-код;
– швидкою формою на сайті Товариства.
Дізнавайтеся актуальні новини на нашому сайті, на Facebook-сторінці та у Telegram-каналі ПАТ «Черкасиобленерго».