Черкасці продовжують скаржитися на роботу "Нової Якості". За словами містян, через недобросовісне виконання обов’язків управителя їхні помешкання досі без теплопостачання. Про це у соцмережі повідомив черкасець Володимир Денисенко.
Чоловік повідомив, що станом на сьогодні, 31 жовтня, у його багатоповерхівці, за адресою вулиця Гетьмана Сагайдачного 173/2 досі холодно.
Він зазначив, що в його квартирі в двох батареях вода – кип’яток, у двох інших – зовсім холодна. А ще в двох – води зовсім немає. Коли ж відкриваєш кран Маєвського, то система затягує в себе повітря.
Володимир Денисенко телефонував працівникам ТЕЦ, однак ті повідомили, що всі питання слід задавати управлінській компанії.
"На сайті "Нової якості" я написав листа управляючому компанією Андрію Бортнику про нашу проблему. А у відповідь – тиша. Я все ж таки спробував інший варіант. Мешканець нашого будинку дві години свого часу потратив , щоб додзвонитися на мобільну гарячу лінію. Працівниці Call-центу він пояснив всю ситуацію, отримав відповідь, що заявка прийнята і зв’язок обірвався", − зазначив черкащанин.
Про неякісну роботу "Нової Якості" у коментарях під постом почали висловлюватись й інші черкасці. Ті аналогічно подають заявки в усі інстанції, однак на питання, коли ж їм увімкнуть теплопостачання, жодних відповідей не отримують. Стверджують, що за десятки років життя в Черкасах ще не мали такої проблеми з початком опалювального сезону.
Як повідомляв сайт vikka.ua, черкасці скаржаться на гори сміття під дворами.
Будьте завжди в курсі найсвіжіших новин – підписуйтесь на наш канал в Telegram!