Підприємець, який обслуговує черкаські дороги, Андрій Бортник розповів у "Facebook" про боротьбу зі снігом.
"Вчора протягом дня обробляли дорогу протиожеледними сумішами – комбінували чисту сіль та реагент відповідно до регламенту. Реагент дозволяє солі працювати при температурі повітря нижче -10, підвищує вологість снігу змінює його структуру. В результаті не утримується накат, а сніг "міситься" з сіллю", – зазначив Бортник.
Він зауважив, що принципово не здійснював очищення вулиць вдень, бо інтенсивність руху транспорту не дала б зробити роботи якісно.
"За нашими підрахунками таким чином можна прибрати за один прохід тільки 20-30% того, що спокійно прибирається вночі. Місто економить близько півмільйона гривень. Вночі розчистили всі вулиці від каші, та внесли на дороги реагент. Після початку руху транспорту зранку він перемішався з залишками снігу, що неможливо було зчистити і утворилась каша. Мали два варіанти: запустити чистку або почекати, поки рух транспорту зробить своє і реагент роз’їсть сніг. Вибрали другий варіант", – роз’яснює підприємець.
Він пояснив вибір тим, що, по-перше, економія бюджету міста 500 тисяч, а по-друге, ожеледиці немає, і безпеці пересування це не загрожує – тільки естетичний вигляд.
По-третє на вечір прогнозується новий снігопад і дочищати до ідеального стану – марно витрачені час та ресурси.
"Як на мене, не саме доречне витрачання бюджетних коштів в час, коли країна перебуває в стані війни. Карти обробок, прочисток виклав в попередньому пості. Громадські активісти, журналісти, та депутати за бажанням можуть поспостерігати за нашими діями протягом наступного снігопаду безпосередньо… Пропозиції, зауваження, побажання прохання висловлювати в коментарях", – зазначив підприємець.
Як повідомляв сайт vikka.ua, стало відомо, скільки коштує зимове утримання доріг у Черкасах.