НовиниЧеркасиВ "Черкасиобленерго" пояснюють, чому важливо передавати показники лічильника вчасно

В “Черкасиобленерго” пояснюють, чому важливо передавати показники лічильника вчасно

- Advertisment -

Кол-центр ПАТ «Черкасиобленерго» максимально ефективно працює на користь для споживача. Одним з головних завдань підрозділу є приймання та оброблення показів приладів обліку електричної енергії. Для чого важливо передавати їх саме у визначені дні? На сайті “Черкасиобленерго” пояснили: вчасно передані покази електролічильника дають змогу зафіксувати реальні об’єми споживання електричної енергії, в результаті чого абонент сплачує за фактично спожиті кіловати.

– Вчасно зафіксований показник – основа для формування коректної платіжки. Не відкладайте цю хвилинну справу на крайній день, – наголошує начальник кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Альона Кущова.

У кол-центрі нагадують, передавати покази електролічильника потрібно за 2 дні до кінця календарного місяця та протягом 3 днів наступного.

– На основі отриманих даних представники постачальника електроенергії формують квитанції для оплати за спожиті кіловати та надсилають їх жителям Черкащини, – підкреслює оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Анастасія Бондаренко.

Однак, зазначають у кол-центрі, бувають випадки, коли споживач передає покази електролічильника не у визначений термін.

– У випадку якщо ви з якихось причин вчасно не передали покази власного електролічильника, визначення обсягу спожитої електроенергії відбувається на основі показів вашого середньодобового споживання, відповідно до вимог законодавства — Кодексу комерційного обліку електричної енергії.  А воно може бути вище або нище фактичного, – зазначає оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Леся Піскун.

Для швидкої та якісної передачі показів електролічильника підприємство має зручні електронні сервіси.

– Серед них особистий кабінет побутового споживача, спрощена форма на сайті, паблік акаунт у Viber, а також чат-бот у Telegram. Ми радимо передавати покази обліку з їх допомогою. Це зручно та швидко, – наголошує оператор кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» Олеся Герасименко.

Кол-центр працює цілодобово, без вихідних і святкових днів. Звертайтеся до нас за багатоканальними номерами: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328.

Кол-центр завжди радий допомогти вам  у вирішенні питань!

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

Що задекларував депутат від Черкас Олег Арсенюк: квартири, зарплату і авто бізнес-класу

Народний депутат Олег Арсенюк задекларував  річну зарплату в понад 700 тис грн. Це в середньому 62 тис грн щомісяця. Щодо...

На Черкащині вдруге за весну випав сніг, проте вже завтра повернеться тепло

Сніг на Черкащині випав уже вдруге цієї весни. Цього разу опади спричинив південний циклон, який приніс дощ із переходом...

Цікаве:

Вентилятор з пультом: керуй прохолодою з дивана

Спекотний літній день, квартира нагрівається, як піч, а вам...

Як вибрати надійний USB-кабель?

 Здавалося б, USB-кабель – дрібниця, якій не варто приділяти...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас